به گزارش ایرنا عباس قهرمانی روز دوشنبه در کارگاه آموزشی مؤسسان و مدیران باشگاه‌های خصوصی ورزشی استان همدان اظهار کرد: باشگاه ها باید توجه ویژه به بیمه ورزشی ورزشکاران داشته باشند و مسئولیت هرگونه سهل انگاری و بروز حادثه برعهده مسئول باشگاه خواهد بود.
وی اضافه کرد: بیمه ورزشی برای بروز حوادث پشتوانه خوبی برای ورزشکاران خواهد بود و ورزشکار بدون بیمه نمی تواند از خدمات پزشکی لازم بهره مند شود.
قهرمانی با اشاره به نظارت دقیق بر تخلف باشگاه داران گفت: حضور نداشتن مدیر و مربی باشگاه و اخذ شهریه های خارج از تعرفه مصوب بیشترین تخلفات ثبت شده در بازرسی های اخیر بوده است.
وی یادآور شد: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و نظارت بر سلامت اداری امسال 663 مورد بازرسی از باشگاه های خصوصی به صورت محسوس و نامحسوس صورت گرفته است.
معاون اداره ورزش و جوانان همدان در ادامه با اشاره به اینکه استان همدان در رشته های بدنسازی، آمادگی جسمانی و پرورش اندام در کشور صاحب جایگاه است افزود: باید از این ظرفیت برای ترویج ورزش همگانی و حوزه قهرمانی بهره گرفت.
قهرمانی بیان کرد: ورزش بیشترین تاثیر را در کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد و مصرف مواد مخدردارد و موجب ارتقای سلامت جامعه می شود.
وی تاکید کرد: جامعه را باید به سمت ورزش‌های همگانی سوق دهیم چرا که با این اقدام بسیاری از بیماری‌ها و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری خواهد شد.
هم اکنون 300 باشگاه ورزشی در همدان فعال است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.