به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از نهاوند ؛ سید سعید شاهرخی، که در دیدار با فعالان سیاسی شهرستان نهاوند سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: همه شما می دانید دولت تدبیر و امید در چه شرایطی سکان اداره کشور را برعهده گرفت و با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم کرد.

وی خاطرنشان کرد: دولت نماینده همه اقشار است حتی آن قشری که رای نداده اند و بایستی خواسته های همه آنان را برآورده کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تصریح کرد: اما کسانی که دولت را قبول ندارند و برنامه های دولت را قبول ندارند نباید در این دولت مسئولیت بگیرند این خیانت به رای مردم است.

وی گفت: در حوزه ارتباط با احزاب، چه راست چه چپ، همه باید تقویت شوند اگر احزاب قوی و تاثیر گذار باشند خیلی می توانند تاثیر گذار باشند و برنامه ما تقویت کمی و کیفی احزاب است.

شاهرخی افزود: از فرماندار نهاوند می خواهم که با برگزاری جلسات احزاب و اهمیت به گردهمایی سیاسی از همه طیف ها دعوت کنند تا احزاب دلسرد نشوند.

وی اظهار داشت: تغییر مدیران در هر شهر طبیعی است، مهم این است که مدیران تبدیل به احسن و تفکرات دولت را قبول داشته باشند.

این مقام ارشد سیاسی و امنیتی استان در خصوص تغییر مدیران گفت: البته همه چیز دست استان نیست بلکه وزیران هم اختیارات و نظراتی دارند و با کمال احترام به وزیران ما هم منویات دولت را به آنها اعلام و پافشاری می کنیم که در انتصاب مدیران با دولت همراه باشند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان در جمع مردم شهر برزول نهاوند نیز گفت: با توجه به سند اشتغال امسال باید ۲۰ هزار شغل در استان ایجاد شود.

وی افزود: بزرگان ما به یاد دارند ایران قبل از انقلاب چه شرایطی داشت، وابستگی شدید سیاسی، اقتصادی و نظامی کشور، شرایطی به وجود آورده بود که سبب شود مردم عزیز ما نتوانند از پیشینه تاریخی و دینی عظیم خود بهره کافی را ببرند.

شاهرخی یادآور شد: در حوزه های مختلف دینی و اقتصادی رژیم پهلوی به دستور اربابان خود برای چپاول منابع و ذخایر ما، سیاست دین زدایی پیاده کرده بود تا مانع هر حرکت شود.

وی خاطرنشان کرد: لذا در دوران رژیم طاغوت شرایط سختی وجود داشت منابع سرشار نفتی کشور به سمت غرب سرازیر می شد و دولت آن زمان نیز وسیله ای برای تحقق اهداف غرب شده بود.

این مسئول افزود: در این خفقان، رهبر کبیر و فرزانه انقلاب با تیزبینی و توکل بر خدا و حمایت جدی و مستمر مردمی، قیامی بی نظیر را صورت دادند و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را که شعار محوری انقلاب بود، طنین انداز کردند و همین سبب استقرار ارزش‌های دینی و انسانی شد.

وی گفت: به همین دلیل دشمن از همان ابتدا شروع به دشمنی بیش از پیش کرد چراکه دست خود را از رسیدن به منافع سرشار کشور کوتاه دیده بود لذا در درجه اول تلاش کرد که انقلاب به پیروزی نرسد و با کودتا های مختلف این را نشان داد، ولی تبعیت مردم از رهبر خود سبب پیروزی در ۲۲ بهمن شد و در این راه شهدای زیادی، درخت انقلاب را با خون خود آبیاری کردند.


معاون سیاسی امنیتی استاندار تاکید کرد: برزول خطه ای قهرمان پرور می باشد و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است و مردم این دیار سزاوار بهترین خدمات هستند و چنین طرحهایی که به افتتاح و بهره برداری رسیده گوشه ای برای قدردانی از همین مردم شریف می باشد.

وی افزود: با توجه به شناخت استاندار ، از حضور قبلی خود، مشکلات استان را خوب می شناسند و با توجه به سیاست های دولت، اولویت اول را اشتغال جوانان قرار دادند و با توجه به سند اشتغال استان امسال باید حدود ۲۰ هزار شغل در استان ایجاد شود که طبق آمار واصله در حال حاضر نزدیک به این رقم هستیم.

شاهرخی اضافه کرد: دولت منابع خوبی برای امر اشتغال و رفع بیکاری در استان قرار داده و امسال بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات با نرخ های سود مختلف برای تحقق این مهم در نظر گرفته است.

وی در پایان گفت : بنابراین فعالیت و تلاش در استان فراهم است و بیکاری را که معضل اصلی است باید با برنامه ای مدون حل و فصل نمود. امروز خوشبختانه کلنگ زنی فاز 2 شهرک گلخانه ای این شهر صورت گرفت.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 854139
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.