به گزارش ایرنا رضا قیاسی روز شنبه در جشن مردمی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع مردم جوکار ملایر، مردم و رهبری را عامل اصلی پیروزی انقلاب برشمرد و افزود: به واسطه حضور همیشگی مردم در صحنه های انقلاب، تاکنون انقلاب اسلامی ایران تداوم پیدا کرده و محکوم به شکست نشده است.
وی رهبری، ایدئولوژی و مردم را سه رکن مهم و اساسی پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: اگر انقلاب اسلامی 40 سال تداوم و دوام پیدا کرده، به واسطه ایستادگی مردم و خون شهدایی است که با گذشت چهل سال از عمر انقلاب روی پای خود ایستادند و امروز خون شهید حججی ها آن را مستحکم تر کرده است.
وی بیان کرد: استکبار جهانی و دشمنان انقلاب و نظام اسلامی 39 سال است که مزاحمت ایجاد می کنند تا مانع شکوفایی و بقای انقلاب شوند، اما امسال به کوری چشم دشمنان ما چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب را جشن می گیریم.
قیاسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به خدا، اسلام و اهل بیت(ع) تکیه دارد، انقلاب ایران را متفاوت از کودتا دانست و ابراز کرد: حکومت ظلم و ستم و مستبد ستمشاهی از بین رفت و جایش را به حکومت عقلانی، اسلامی، دینی و مردمی داد که مردم آن پشت سر امام و رهبرشان ایستادند و انقلاب اسلامی را تشکیل دادند.
معاون استاندار همدان تاریخ بزرگ اسلام توسط پیامبر اکرم(ص) و انقلاب اسلامی ایران توسط امام(ره) را 2 انقلاب بزرگ در طول تاریخ برشمرد و گفت: تمامی ائمه اطهار(ع) به دنبال انقلاب بودند، اما شرایط برای آنها مهیا نبود و مردم را همراه خود نداشتند.
قیاسی در عین حال خواستار حفظ و تداوم انقلاب با تقویت وحدت و اتحاد و بیان دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی برای نسل سوم و چهارم انقلاب شد و ادامه داد: برای حفظ انقلاب کسی از بیرون به کمک ما نمی آید.
وی خاطرنشان کرد: تا مادامی که به مردم نزدیک باشیم و برای مردم کار کنیم، در مسیر اهداف انقلاب و نظام موفق خواهیم شد و هرگونه یاس و ناامیدی و فاصله ایجاد کردن بین مردم، خواسته و ناخواسته آب به آسیاب دشمن ریختن است.
وی ادامه داد: تاکنون هر چه از بیرون شاهد بودیم، شیطنت و دسیسه های استکبار و کفر بوده، اما به برکت نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و نیروی سپاه و بسیج و هوشیاری مردم، تمامی این توطئه ها نقش بر آب شده است.
قیاسی با بیان اینکه تضارب افکار موجب بالندگی است، تاکید کرد: نباید به خاطر منافع شخصی، حزبی و گروهی بین مردم خط کشی و فاصله ایجاد کنیم، چراکه هر کسی پای صندوق های رای حاضر می شود، یعنی سرباز مملکت است و نظام جمهوری اسلامی را قبول دارد.
وی افزود: اگر حرکت هایی دیده می شود، منشاء اصلی آن استکبار جهانی است و اگر امروز مردم درگیر مشکلات اقتصادی هستند، باید اختلاف ها را کنار بگذاریم و برای حل مشکلات مردم تلاش کنیم.
قیاسی گفت: این مردم دل در گرو انقلاب و نظام دارند، نباید آنها را دلسرد کرده و از صحنه دور کنیم، بلکه با هوشیاری و بیداری و وحدت، حول محور ولایت فقیه و رهبری برای رسیدن به اهداف نظام و انقلاب استوار گام برداریم.
ملایر در 75 کیلومتری جنوب شهر همدان در مرکز استان در غرب کشور واقع شده است.
7528/2087
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.