آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان بیان کرد: دشمنان کینه توز امیدهای زیادی به نتیجه ناآرامی های اخیر بسته بودند ولی این وضعیت برای مردم، دولت، فریب خوردگان، مدافعان امنیت و دشمنان نظام امتحان و آزمونی بزرگ بود.
عضو خبرگان رهبری افزود: دشمنان دنبال ایجاد ناآرامی در کشورمان بودند ولی این کار آنها منجر به خیر و برکت برای این ملت شد.
آیت الله طه محمدی توضیح داد: یکی از برکات این ناآرامی ها نمایان شدن ارزش امنیت در کشور بود در حالیکه ناامنی در کشورهای منطقه و حتی آمریکا مشهود است.
وی اظهارکرد: دولتمردان آمریکا به خاطر سودهای زیادی که از فروش اسحله کسب می کنند، حاضر به ممنوع کردن فروش سلاح گرم در کشورشان نیستند؛ در حالیکه شمار زیادی از شهروندانشان با استفاده از سلاح گرم کشته می شوند.
امام جمعه همدان گفت: دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی، اجتماعی و اخلاقی را در کشورمان ایجاد کرده و جنگ فیزیکی نیز در ناآرامی های هفته گذشته رقم خورد؛ پس باید بدانیم که نباید از وجود دشمن غفلت کرد.
آیت الله طه محمدی افزود: این ناآرامی ها باعث شد برخی از معایب و مشکلات موجود نمایان و برای رفع آن چاره اندیشی شود.
وی ادامه داد: همچنین خانواده ها دانستند که نباید از فرزندان خود غافل شوند و دشمن نیز پی برد حتی در صورت هزینه کرد میلیارد ها ریال بودجه نمی تواند در ایران ناآرامی ایجاد کند.
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: باید ارزش آزادی و امنیت را بدانیم چون برخی کشورها حاضر هستند آب، برق و گاز نداشته باشند ولی همانند مردم ایران در امنیت زندگی کنند.
آیت الله طه محمدی تصریح کرد: از دیگر برکات ناآرامی های اخیر، شناسایی و دستگیری افراد فریب خورده، شرور، خودفروخته به بیگانه است.
وی بیان کرد: در بستر ناآرامی های اخیر شاید اشتباهاتی هم رخ داده باشد که باید ضعف ها و آسیب ها را شناخت چون دشمن نقاط ضعف را رصد و ضربه وارد می کند.
به گزارش ایرنا، رئیس دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد هفته جاری با رد درخواست نماینده آمریکا برای برگزاری نشست فوری درباره اتفاقات ایران مانع از پیگیری سیاست خصمانه دولت ترامپ علیه ایران شد.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.