به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن نوروزی روز شنبه در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد جامع شهر ملایر اظهار کرد: سه اهرم ایمان، وحدت و رهبری موجب شده تا ایران در جهان میدان داری کند و در کشورهای منطقه مورد اعتماد است.
وی این سه عامل را در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار مهم اثرگذار دانست و افزود: این ارتباط معنوی، روحی و زنجیره ای و وحدت بین مردم که در راس آن امام راحل(ره) قرار داشت، نپذیرفتند که حکومت پهلوی در ایران اسلامی بماند.
حجت الاسلام نوروزی ادامه داد: همه مردم، قوای مسلح و طوایف مختلف ید واحده و یکپارچه شدند و در کنار سه اهرم ایمان، وحدت و رهبری علت های پیروزی انقلاب شدند که امروز پس از گذشت 39 سال با وجود همه توطئه ها، تهدیدها، جنگ ها و تحریم ها تداوم یافته است.
وی با بیان اینکه سه عامل ایمان، وحدت و رهبری انقلاب را تاکنون استوار و میدان دار نگه داشته است، بیان کرد: آنچه جوانان و مردم ما را به صحنه کشاند، بیرق داری امام راحل(ره) و رهبری است و آنچه ما را مستحکم کرده و عینیت بخشیده، وحدت مردم با ایمان و آگاهی و بصیرت ژرفای تحت لوای رهبری است.
نماینده مردم شهرستان های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی افزود: همین ایمان، وحدت و رهبری امروز ما را در چشم دشمنان قدرتمند و قوی جلوه داده و به طور قطع این بیرق در دست رهبر معظم انقلاب و به پشتیبانی ملت ایران در اهتزاز است و تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان این شهرستان در مسجد جامع شهر ملایر برگزار شد.
ملایر در 75 کیلومتری جنوب شهر همدان در مرکز استان همدان در غرب کشور واقع شده و بیش از 300 هزار نفر جمعیت دارد.
7528/2087
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.