آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز جمعه همدان تاکید کرد: مگر می شود 70 میلیون تن در کشور یارانه دریافت کنند و این وضعیت دهن کجی به اسلام و انقلاب است.
خطیب جمعه همدان با انتقاد از گرانی برخی کالاها، خواستار اتخاذ تدابیر و اجرای راهبردهایی برای حل مشکلات معیشتی مردم شد.
وی در بخش دیگری از خطبه ها حماسه نهم دی ماه سال 88 را نقطع عطف بیداری، بصیرت و میثاق مردم با ولایت فقیه نامید و گفت: دشمنان در نهم دی ماه چنان خوابی برای ملت دیده بودند که اگر حماسه مردمی روی نمی داد، میلیون ها تن کشته می شدند.
وی با تاکید بر اینکه این حماسه بزرگ هرگز نباید فراموش شود، گفت: 9 دی باید به عنوان یک حماسه بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی زنده نگه داشته شود.
امام جمعه همدان افزود: فتنه فقط اتفاق نهم دی ماه 88 نیست بلکه در تمام عرصه ها و جایگاه ها اتفاق می افتد و بهتر است ضمن آگاه سازی و بصیرت در مقابل فتنه ها، اجازه نفوذ به دشمنان داده نشود.
وی اضافه کرد: حتی آنهایی که در کشور به دنبال افزایش ثروت با هر وسیله ای مانند قاچاق هستند هم فتنه گر محسوب می شوند و نمی توان فتنه را فقط در میان منافقین و سایر توطئه های بیرونی دنبال کرد.
وی از آل سعود به عنوان فتنه جهان اسلام و بشریت یاد کرد و گفت: رژیم آل سعود چند سالی است که به کشتار مردم بیگناه یمن می پردازد ضمن اینکه فتنه بحرین نیز منجر به کشته شدن بسیاری از انسان های بی گناه شد و در مقابل سازمان ملل و شورای امنیت سکوت کرده است.
وی افزود: فتنه داعش نیز یکی از خطرناک ترین ها در جهان است که هر چند هم اینک خاک کشورهای عراق و سوریه از این تروریست ها پاک شده است، اما این گروه در حال رشد در افغانستان است.
امام جمعه همدان خواستار حضور گسترده مردم در راهپیمایی حماسه نهم دی ماه با رعایت موازین اخلاقی در سر دادن شعارها شد.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.