حجت الاسلام مرتضی موحدی روز چهارشنبه در نشست اعضای شورای اداری شهرستان تویسرکان، خاطر نشان کرد: پیشتر تنها حزب الله با ایران هماهنگ بود ولی هم اینک مبارزان افغانستان، پاکستان و عراق افتخار می کنند تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی باشند.
وی تصریح کرد: سردار رشید اسلام سرلشگر قاسم سلیمانی رعب و وحشت بر دل داعش و اربابان آنها آمریکا و اسرائیل انداخته و آنها را خار کرده است.
وی گفت: با توجه به شکل گیری وفاق و همدلی در کشور انتطار می رود دولتمردان از توان نیروهای احزاب مخالف که دارای توانمندی بالایی هستند، استفاده کنند.
امام جمعه تویسرکان بیان کرد: تجربیات گویای این است که طرد کردن یک حزب و جریان توسط یک حزب دیگر کار درستی نیست بنابراین انتظار می رود دولت فرا جناحی عمل کند.
حجت الاسلام موحدی افزود: در بحث اعتیاد، آموزش و فرهنگ سازی خوبی صورت گرفته است و باید همه در این راستا تلاش کنند.
وی تصریح کرد: برخی معتادان و خانواده های آنان از توان مالی پایینی برخوردارند و نیازمند حمایت مالی هستند، بنابراین نباید معتادی بی بضاعت برای رفتن به کمپ ترک اعتیاد مشکل داشته باشد.
وی گفت: برای مردمی بودن، می طلبد مسئولان در مساجد و آیین نماز جمعه حضور یابند چون در این مکان ها دسترسی به مسئولان راحت بوده و نیاز به گرفتن وقت قبلی نیست.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.