به گزارش ایرنا سرهنگ داود ابراهیمی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دشمنان هر روز به دنبال طراحی نقشه جدید برای ضربه زدن به نظام و مردم ایران است که روحیه شهادت طلبی مهمترین عامل بازدارندگی در مقابل دشمنان است.
وی ادامه داد: هم اکنون مدافعان حرم با حضور در جبهه مقاومت و مقابله با تکفیری ها نشان دادند که روحیه شهادت طلبی و دفاع از مظلوم در وجود ملت ایران موج می زند و دشمن هم به این موضوع پی برده است.
وی بر لزوم پررنگ تر شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و افزود: همه باید عامل پیاده کردن معروف در جامعه باشیم، چراکه هر کجا مردم پای کار آمدند، کشور ما به موفقیت دست پیدا کرد.
سرهنگ ابراهیمی با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: دیدار با امام جمعه، سرکشی از خانواده های معظم شهدا، غبارروبی گلزار شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، برگزاری نمایشگاه هایی با موضوع دفاع مقدس و امر به معروف و نهی از منکر، افتتاح مرکز پیش دبستانی و دبستان گل های ولایت، همایش پیاده روی، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه و نشست های روشنگری با موضوع من انقلابی ام از جمله این برنامه ها برشمرد.
وی ادامه داد: همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره شهدای یک هزارو 100 شهید شهرستان ملایر با حضور اقشار مختلف مردم و سخنران کشوری ششم مهرماه در مسجد جامع ملایر برگزار می شود.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس به برگزاری اردوهای جهادی، برنامه های روایت گری در مدارس؛ صبحگاه مشترک، یادواره شهدای زن با همت جامعه زنان، مسابقات مختلف ورزشی، فرهنگی، قرآنی و کتابخوانی و برپایی ایستگاه های صلواتی اشاره کرد.
سرهنگ ابراهیمی بیان کرد: همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر نیز هفت برنامه شاخص با همکاری دستگاه های اجرایی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار خواهد شد.
وی همایش تخصصی حوزه و دانشگاه، راهپیمایی بعد از نماز جمعه این هفته، نواختن زنگ امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری همایش های شوراهای امر به معروف و نهی از منکر، کارگاه های آموزش خانواده در مساجد محلات، مانور بزرگ تذکر لسانی، همایش طلایه داران با اصناف را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.
وی ابراز امیدواری کرد: خروجی برنامه های هفته دفاع مقدس و امر به معروف و نهی از منکر موجب آشنایی هر چه بیشتر مردم و نسل جدید با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باشد تا روحیه شهادت طلبی در جامعه پررنگ تر شود.
شهرستان ملایر با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/2087
خبرنگار: معصومه موسوی: انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.