به گزارش ایرنا محمدناصر نیکبخت روز دوشنبه در آخرین روز از چهاردهمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی اوپن ابن سینا، در جمع دست اندرکاران اجرایی این رقابت ها اظهار کرد: باتوجه به زیرساخت های بالقوه موجود، بسترهای لازم برای میزبانی مهم بین المللی فراهم است.
وی اضافه کرد: همچنین آمادگی کامل برای میزبانی اردوهای تیم ملی داریم همانطور که اکنون میزبانی رقابت های بین المللی شطرنج اوپن ابن سینا به بهترین شکل در یکی از بهترین سال های سرپوشیده کشور برگزار شد.
وی بیان کرد: از نحوه برگزاری این رقابت ها رضایت کامل داریم و بهترین امکانات را نیز در اختیار برگزارکنندگان قرار دادیم.
وی با تاکید بر اینکه ورزش فضای شادی و نشاط را برای جوانان ایجاد می کند گفت: سالم سازی جامعه و سوق دادن جوانان به ورزش باید به عنوان یکی از اهداف اصلی و اجرایی همواره مورد توجه قرار گیرد.
نیکبخت از برگزارکنندگان شطرنج اوپن ابن سینا به خاطر کیفیت لازم و اجرای باشکوه رقابت ها قدردانی کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این دیدار، حضور شطرنجبازان برجسته جهان را نشان از کیفیت رقابت های اوپن ابن سینا عنوان کرد.
رسول منعم افزود: حضور چهره های شاخص شطرنج جهان میدان بسیار خوبی برای رشد و اعتلای شطرنجبازان ایرانی به خصوص همدان خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: حمایت های استاندار همدان از ورزش مایه دلگرمی و انگیزه ورزشکاران را دوچندان کرده و شاهد حضور موفق در میادین ملی و بین المللی هستیم.
همزمان با هفته دولت چهاردهمین دوره رقابتهای شطرنج بین المللی اوپن ابن سینا با حضور 321 شطرنجباز از 17 کشور جهان در همدان برگزار شد.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.