به گزارش ایرنا کریم حمیدوند با حضور در شعبه اخذ رای پس از انداختن رای خود در صندوق آراء در جمع خبرنگاران گفت: مردم امروز برای ترسیم آینده کشور و تعیین سرنوشت خود به پای صندوقهای رای می آیند و حماسه ای دیگر از حضور خود را برای جهانیان به نمایش می گذارند .
وی اظهار کرد: مردم ما در شرایط کنونی بیشتر از هر کس دیگر به اهمیت انتخابات واقفند و توسعه کشور را در گرو حضور خود می دانند لذا با شکوه هر چه تمامتر در پای صندوقها حضور یافته و اقتدار و امنیت بیشتری برای کشور به ارمغان می آورند .
وی افزود: مردم ما امروز با حماسه آفرینی خود به دشمنان ثابت می کنند که هرگز از آرمانهای نظام و رهبر معظم انقلاب دست نخواهند کشید و پیام آنان به داخل این است که راهی که برای توسعه کشور برگزیده اند ادامه خواهند داد .
حمیدوند تصریح کرد: نتیجه این انتخابات هر چه که باشد ، پبروز واقعی آن مردم هستند که توانستند یک بار دیگر با عزم و اراده خود برای چهار سال آینده سرنوشت خود را تعیین نمایند .
وی گفت: خوشبختانه در سطح شهرستان آرامش توام با نشاط اجتماعی خوبی وجود دارد که امیدواریم این آرامش که از روزهای قبل حفظ شده تا پایان برگزاری انتخابات همچنان ادامه داشته باشد .
قابل ذکر است که علاوه بر فرماندار ، امام جمعه ، دادستان و دیگر اعضای هیات اجرایی انتخابات رای های خود را به صندوق انداختند .
در شهرستان نهاوند 179 شعبه اخذ رای وجود دارد که 51 شعبه آن در سطح شهر نهاوند و مابقی در بخشهای گیان ، زرین دشت و خزل می باشد .برگزاری انتخابات شوراها در شهر نهاوند به صورت دیجیتالی است و در سایر بخشها به صورت دستی می باشد .
شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 190 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است .
7525/6993
خبرنگار: وحید سیفی**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.