به گزارش ایرنا سرهنگ شعبان ترک نیا روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروی انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات لازم تامین امنیت انتخابات را در سه مرحله قبل، حین و پس از انتخابات بر عهده دارد.
وی افزود: خط قرمز پلیس با هنجارشکنان، ایجاد بی نظمی ها و افرادی است که مخل نظم و امنیت هستند و با متخلفان در زمان برگزاری انتخابات با قاطعیت برخورد می کند.
وی با بیان اینکه پلیس علاوه بر ایجاد امنیت انتخابات، اشرافیت کامل اطلاعاتی و اجرای طرح های انتظامی و ترافیکی را با قاطعیت انجام می دهد، ادامه داد: عوامل نیروی انتظامی ملایر تا دورترین نقطه شهرستان کار حفاظت از صندوق های رای را انجام می دهند.
سرهنگ ترک نیا بیان کرد: پلیس ملایر با برنامه ریزی دقیق به عنوان خدمتگزار امین و صدیق مردم، این ماموریت خطیر را در 29 اردیبهشت ماه با همکاری سایر بخش ها تا آخرین روستاهای ملایر به خوبی به سرانجام می رساند.
وی با بیان اینکه حفاظت از صندوق های اخذ رای با نیروی انتظامی است، افزود: در بخشی از این ماموریت نیروی سپاه نیز به ما کمک خواهد کرد.
فرمانده انتظامی ملایر با تاکید بر حضور حداکثری مردم گفت: هم اکنون زمینه خلق حماسه ای با شکوه مهیا شده و امیدواریم مردم با حضور گرم و پرشور خود در پای صندوق های رای، مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنند.
سرهنگ ترک نیا همچنین با اشاره به اتمام مهلت قانونی تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: با تلاش های جهادی نیروی پلیس، بدون بروز هیچگونه مشکل و حادثه خاصی در این شهرستان تبلیغات به اتمام رسید.
وی افزود: 2 تا سه نیروی پلیس کار حفاظت از شعبه ها و تمامی صندوق های اخذ رای در این شهرستان را عهده دارند و از امشب کمربند امنیتی در سطح شهر برقرار می شود.
سرهنگ ترک نیا همچنین به کشف و ضبط 161 کیلوگرم انواع مواد مخدر و افزایش 243 درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد.
وی ادامه داد: طی دو ماهه امسال پنج باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان متلاشی شد که در این زمینه شاهد افزایش 66 درصدی انهدام باندهای فساد و فحشاء و تهیه و توزیع مواد مخدر بودیم.
وی با کاهش سه درصدی وقوع سرفت در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و افزود: در راستای تحقق اقتصادی مقاومتی و مبارزه با قاچاق کالا، 117 حلقه لاستیک، 1900 کیلوگرم ماهی غیربهداشتی، سه تن کود شیمیایی، سه دستگاه موتور سیکلت غیرقانونی، 2 هزار کیلوگرم سوسیس فاسد، 2 هزار عدد آدامس و 25 هزار نخ سیگار کشف شد.
به گزارش ایرنا سرهنگ ترک نیا ارزش ریالی این میزان کالای قاچاق کشف شده را 2 میلیارد و 250 میلیون ریال عنوان کرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.