هادی سبزواری روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا تمامی فعالیت‎های ورزشی تعطیل اعلام شده و اردوهای گردشگری ورزشی نیز شامل این بخشنامه هستند.

وی اضافه کرد: هیات ورزش های همگانی هیچ گونه مجوزی را صادر نمی کند و اگر هم شاهد فعالیت اردوها باشیم، تخلف محسوب شده و برخورد قانونی انجام می شود.

سبزواری خاطرنشان کرد: فعالیت مجازی هیات ورزش های همگانی از امروز به طور رسمی آغاز می شود و اعضای هیات با استقرار در دفتر پاسخگوی تلفنی جامعه ورزش هستند اما در صدور فعالیت ها هیچ گونه تصمیمی اتخاذ نشده است.

وی یادآور شد: هیات ورزش های همگانی همدان تابع دستورالعمل های صادره است و در این مدت نیز فعالیت های گسترده در راستای کمک به پیشگیری در ویروس کرونا داشته است.

رییس هیات ورزش های همگانی همدان با اشاره به شرایط نامطلوب باشگاه داران در تعطیلی دوران شیوع کرونا گفت: دستگاه ورزش در حال اتخاذ تمهیدات لازم برای حمایت از این بخش است.

وی افزود: قرار است تسهیلات بانکی به متقاضیان ارایه شود و موسسان باشگاه های بخش خصوصی می توانند پیگیری لازم را در این زمینه داشته باشند.

سبزواری با تاکید بر اینکه تعطیلی فعالیت های ورزشی در باشگاه ها دستور وزارت ورزش است، گفت: باید تابع قانون بود هر چند به طور جدی باشگاه داران از وضعیت کنونی لطمه خورده اند و شیوع کرونا شرایط فعالیت آنها را ممنوع کرده است.

هم اینک بیش از ۲۰ هزار ورزشکار سازمانه یافته در قالب رشته های زیرمجموعه همگانی همدان فعالیت دارند.

همچنین بیش از یکصد مربی گردشگری ورزشی در هیات همگانی همدان عضویت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.