سرهنگ بزرگعلی نوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران یگان امداد انتظامی شهرستان بهار با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی موفق به کشف ۲ هزار قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز از یک دستگاه کامیون اسکانیا شدند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش مرغ‌های کشف شده را ۶۰۰ میلیون ریال ارزیابی کرده‌اند، افزود: ۲ نفر متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مراجع صالحه قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار بر عزم جدی پلیس در مبارزه با اخلال گران اقتصادی و قاچاقچیان کالا در سال جهش تولید تاکید کرد و از کشف ۲ کیلو و ۴۵۰ گرم هروئین در یک عملیات ضربتی در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: در پی تلاش‌ها و اشراف اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهار و با همکاری عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند قاچاق مواد مخدر که قصد انتقال مواد مخدر از استان‌های غربی به استان همدان را داشت، شناسایی شد.

وی افزود: با هوشمندی مأموران و در یک اقدام عملیاتی ضربتی و با همکاری پلیس راه کرمانشاه - همدان خودرو متهمان در ورودی شهرستان همدان شناسایی و در بازرسی از آن، ۲ کیلو و ۴۵۰ گرم هروئین با لفافه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: ۳ متهم در این زمینه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ نوری بیان داشت: پلیس با استفاده از تمام امکانات و اقتدار با سودا گران مرگ که در خرید و فروش مواد مخدر نقش دارند با جدیت برابر قانون برخورد می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1410247
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.