عباس صوفی روز شنبه در بازدید از زیرساخت‌های ورزشی شهرداری همدان اظهار داشت: مدیریت شهری در چارچوب رونق ورزش شهروندی و همگانی گام بر می دارد و تمامی زیرساخت های ایجاد شده برپایه توسعه این بخش است.

وی اضافه کرد: شهرداری به میزان استانداردهای لازم نسبت به ایجاد فضاهای ورزشی به ویژه در سطح پارک ها و بوستان ها اقدام کرده است و احداث و تجهیز فضاهای جدید نیز در دستور کار است.

صوفی با تاکید بر توجه ویژه به ورزش محلات اظهار داشت: از کمیته اجرایی ورزش محلات خواسته شده تا ضمن ایجاد تغییر و تحول در حوزه فعالیت رشته ها، رویکرد پرداختن خانواده ها به ورزش را اولویت قرار دهد.

وی افزود: امسال بنا داریم برنامه های ورزشی را فراتر از چند رشته، به صورت خانوادگی و همگانی برگزار کنیم.

شهردار همدان اضافه کرد: توسعه ورزش شهروندی یکی از سیاست های اصلی شورا و شهرداری همدان است که با مشارکت معتمدان ورزش محله ها امسال به شکل گسترده تر انجام می شود.

وی پیرامون مراسم تجلیل از برترین های ورزش محلات همدان گفت: این مراسم به محض قطع زنجیره ای کرونا و ریشه کنی این ویروس برگزار می شود.

شهردار همدان خاطرنشان کرد: امسال نیز المپیاد ورزش محلات بهتر از سال قبل برگزار می شود و تنوع در رشته های ورزشی را شاهد خواهیم بود.

رییس توسعه ورزش محلات همدان نیز در این بازدید گفت: احداث ۱۷ زمین ورزشی در دستور کار شهرداری همدان قرار گرفته و عملیات ساخت آن در قالب طرح کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر در حال اجرا است.

سعید پناه آبادی اظهار داشت: این زمین های ورزشی با حمایت کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان و در مناطق چهارگانه شهرداری احداث می شود.

وی بیان کرد: احداث این تعداد زمین ورزشی در راستای برخورداری جمعیت مناطق کمتر توسعه یافته از امکانات ورزشی و امکان حضور آحاد مردم به خصوص نوجوانان و جوانان در برنامه های ورزشی است.

پناه آبادی اضافه کرد: ساخت این زمین ها که دارای چمن مصنوعی است، براساس استانداردهای ورزشی ایجاد می شود و امکان فعالیت های ورزشی از جمله فوتبال را فراهم می سازد.

رییس ورزش محلات همدان بیان کرد: این زمین های ورزشی روباز است و امکان استفاده در بیشتر فصول سال را دارد ضمن اینکه درصدد هستیم تا نسبت به برگزاری مسابقات و دوره های آموزشی در این مناطق اقدام کنیم.

هم اکنون بیش از چهار هزار ورزشکار در قالب ورزش محلات شهر همدان فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.