کامران گردان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حضور در پارک های سطح شهر همدان ممنوع است اما همچنان شاهد تردد و حضور برخی افراد در این مکان ها هستیم.

وی اضافه کرد: وضعیت پارک ها و بوستان ها همچنان در وضعیت تعطیلی قرار دارد و انتظار داریم مردم هشدارهای پیشگیرانه در شیوع کرونا را رعایت کنند.

گردان خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی لازم پیرامون توصیه ها و هشدارهای کرونایی در سطح پارک ها نیز انجام شده اما باعث تاسف است که همچنان برخی مردم توجهی به این مسایل ندارند.

وی گفت: البته عوامل انتظامات پارک ها و نیز نیروی انتظامی تذکرهای لازم را به افرادی که هشدارها را مورد توجه قرار نداده و همچنان در پارک ها تردد دارند، می دهند.

رییس شورای اسلامی شهر همدان یادآور شد: هرگونه حضور در پارک ها ممنوع است و این اقدام در راستای پیشگیری از شیوع کرونا است.

براساس اعلام شهرداری همدان و در راستای حفظ سلامت شهروندان، از ورود به داخل تمامی بوستان‌های شهر نظیر بوستان‌های شهروند، مردم، ارم، کودک، گنجنامه، شیرسنگی، زنبق، خانواده، شاهد، مدنی، بوستان نماز، باغ ایرانی و میدان باباطاهر جلوگیری می‌شود.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، تاکنون ۶۰ هزار و ۵۰۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۳۶ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به سه هزار و ۷۳۹ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.