محسن جعفری نژاد بسطامی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، ورود گردشگران به تمامی مناطق تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست همدان تا اطلاع ثانوی ممنوع است، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان همدان با هماهنگی با استاندار و همکاری فرمانداران هرگونه حضور مردم در مناطق حفاظت شده و تالاب‌های استان ممنوع خواهد بود.

وی گفت: این تصمیم به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در مناطق تحت مدیریت، تفرجگاه‌های موجود در مناطق حفاظت شده و قطع زنجیره انتقال ویروس کووید ۱۹ مصوب شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با بیان اینکه یگان حفاظت محیط زیست در ورودی‌های مناطق مستقر شده است، گفت: از ورود افراد به مناطق تحت مدیریت و تالاب‌های سراسر استان همدان تا اطلاع ثانوی جلوگیری خواهد شد.

جعفری نژاد بسطامی با بیان اینکه مردم به منظور حفظ سلامت خود و سایرین، روز طبیعت امسال را در خانه و در کنار خانواده خود بگذرانند و با ماندن در خانه برای قطع زنجیره ابتلاء به ویروس کرونا کمک کنند، گفت: قدردان تلاش‌های مدافعان سلامت هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1394946
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.