حمیدرضا متین روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعطیل شدن بازار شایعه برخی افراد سودجو و فرصت طلب است و به مردم اطمینان خاطر می دهم که هیچ قسمتی از بازار تعطیل نمی شود. 

وی اضافه کرد: حتی در تعطیلات عید نوروز هم مانند سال های قبل بخش هایی از بازار به صورت شیفتی باز است تا مردم اقلام مورد نیاز خود را تهیه کرده و با مشکلی مواجه نشوند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه کسبه و بازاریان به علت شیوع کرونا و استقبال ضعیف مردم برای خرید، متحمل ضرر و زیان بسیار شده اند افزود: تعطیل کردن آنها در روزهای پایانی سال عادلانه نیست و تصمیمی برای این کار نداریم.

متین خاطرنشان کرد: برخی از واحدهای صنفی مانند اغذیه فروشی، ساندویچی، غذاخوری ها و رستورانها به دلیل نداشتن مشتری دچار رکود سنگینی شده اند و تعدادی به دلخواه خود تعطیل کرده اند.

وی با اشاره به اینکه تمام اجناس مورد نیاز مردم برای جشن سال نو در بازار همدان به وفور وجود دارد، گفت: انبارهای همدان از اقلام اساسی نیز اشباع شده و هیچ کمبودی در این زمینه نداریم و دلیلی برای نگرانی مردم وجود ندارد.

به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان به زودی میوه های تدارک دیده شده برای عید نوروز بین مردم استان توزیع می شود.

از چند روز گذشته در فضای مجازی همدان مطرح شد که بازار همدان به دلیل شیوع کرونا از ۲۵ اسفند تعطیل می شود.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: تا کنون ۲ هزار و ۹۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده اند.

کیانوش جهانپور درخصوص جدیدترین آمار ابتلا به ویروس کرونا در کشور اظهار کرد: بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۹۵۸ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۹ هزار نفر افزایش یافت.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.