به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آزادبخت ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از اعلام آمادگی کامل استان همدان برای برگزاری انتخابات اسفندماه خبر داد و افزود: در استان همدان ۷ حوزه اصلی و ۱۹ حوزه فرعی وجود دارد.

آزاد بخت با بیان اینکه هیئت‌های اجرایی تعداد و محل شعب را مشخص کرده‌اند، عنوان کرد: یک هزار و ۲۸۷ شعبه اخذ رأی اعم از شهری، روستایی و سیار در استان همدان پیش‌بینی شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان عنوان کرد: شمار شعب اخذ رأی در استان همدان نسبت به دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۶ شعبه افزایش داشته است.

وی با اشاره به آمادگی کل کشور برای برگزاری انتخابات اضافه کرد: تعرفه‌ها و ملزومات مربوطه توسط وزارت کشور تأمین و در اختیار استان‌ها قرار گرفته است.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با تاکید بر اینکه همه عوامل پای صندوق‌های رأی آموزش‌های لازم را دیده و پیش‌بینی‌های لازم نیز انجام گرفته است، گفت: هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی انجام گرفته و نیروهای محافظ صندوق‌ها پیش‌بینی شده است.

آزاد بخت در ادامه افزود: کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات نیز وسایل و امکانات مورد نیاز شعب را پیش‌بینی و فراهم کرده است.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات الکترونیکی آمادگی وجود دارد، افزود: شبکه ارتباطی برای برگزاری انتخابات الکترونیکی و آماده‌سازی زیر ساخت‌ها انجام شده و توسط فرمانداری‌ها نیز این زیرساخت‌ها تست شده و استان همدان برای برگزاری الکترونیکی در آمادگی کامل است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1349190
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.