به گزارش خبرنگار مهر، حمید خاورزمینی صبح شنبه در بازدید از مرکز سامانه ارتباط مردمی شهرداری همدان (۱۳۷) با تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: پدافند غیر عامل یک امر ملی است که مجموعه‌ای از اقدامات غیر مسلحانه در افزایش بازدارندگی، پایداری ملی و تسهیل در مدیریت بحران‌ها و تهدیدات دشمن را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نقش مردم در کاربردی کردن سیاست‌های نظام در امور پدافندی بسیار مهم است، افزود: میزان احساس مالکیت مردم بر کشور تأثیر به سزایی در هموارتر شدن مسیر مشارکت آنان برای صیانت از امور زیربنایی و کالبد شهری دارد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان همدان گفت: شهر همدان بیش از یک سوم جمعیت و امکانات استان همدان را در خود جای داده که به لحاظ مرکزیت استانی و قدمت تاریخی و سیاسی آن، برای ایمن کردن شهر در امور پدافندی مشارکت مردم را نیاز دارد.

خاورزمینی در ادامه راه اندازی سامانه ارتباط مردمی شهرداری همدان را پل ارتباطی خوبی بین مردم و مسئولان دانست و این سامانه را مکانیزمی مطلوب در پاسخگو کردن مدیران و کاهش نارضایتی عمومی برشمرد.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان پروژه نفوذ را مهم ارزیابی کرد و همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط را با مشارکت مردم برای مقابله با تهدیدات دشمن خواستار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1348009
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.