سرهنگ هادی قزوینه روز سه‌شنبه در دیدار با اعضای هیات ورزش های همگانی استان همدان بیان کرد: ورزش نزد فرماندهی انتظامی همدان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و برآن هستیم تا با تعامل و همکاری بیشتر با دستگاه ورزش، برنامه های گسترده ای را اجرایی کنیم.

وی بیان کرد: ارتقا سطح آمادگی جسمانی نیروهای انتظامی، برگزاری دوره های آموزشی، میزبانی و مشارکت در برنامه های ورزشی، ترویج ورزش همگانی و اجرای دوره های مربیگری از برنامه های هدفگذاری شده این معاونت به شمار می‌رود.

قزوینه با قدردانی از تلاش های مسوولان سابق تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی همدان گفت: وظیفه ما سرعت بخشیدن به برنامه های اجرایی ورزش حوزه انتظامی است.

وی با تمجید از فعالیت های گسترده دستگاه ورزش استان همدان گفت: تعامل بسیار خوبی با ورزش و جوانان داریم و هدف ما مشارکت در برنامه ها و استفاده مناسب از ظرفیت های موجود در ورزش نیروی انتظامی استان است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی همدان نیز در این نشست گفت: نیروی انتظامی همواره یکی از نهادهای مشارکت پذیر در توسعه ورزش این استان بوده است.

عباس قهرمانی افزود: نیروی انتظامی همواره در اغلب مسابقات حضور پررنگی دارد و به طور قطع آماده هرگونه همکاری در زمینه های مختلف ورزشی هستیم.

وی با بیان اینکه در ۲ حوزه همگانی و قهرمانی می توانیم همکاری گسترده تری با نیروی انتظامی داشته باشیم، گفت: امروزه یکی از سیاست های دستگاه ورزش استان بهره مندی از ظرفیت سایر دستگاه ها در برگزاری مسابقات، جشنواره ها و سایر برنامه های فرهنگی ورزشی است.

در این نشست عباس سعیدیان دبیر و مریم روحی نائب رییس هیات ورزش های همگانی استان همدان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.