فرمانده سپاه ناحیه ملایر روز سه شنبه در تجمع بزرگ بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دستاوردهای بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی داشته است.

سرهنگ سیدجواد حسینی افزود: بسیج برگرفته از نوآوری امام خمینی(ره) است که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با اندیشه امام راحل از مجموعه‌ای از انسان‌های باانگیزه و پاک شکل گرفت.

وی با بیان اینکه بسیج همواره نهادی مردمی و در خدمت به مردم است گفت: بسیج در مقالبه با تمامی سختی ها، تحریم ها و فتنه ها پیشقدم بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اجرای ۲۵۰ هفته بسیج در این شهرستان بیان کرد: رزمایش اقتدار و عظمت بسیج امسال از محوری ترین برنامه های هفته بسیج بود که در سالن سه هزار نفری الغدیر اجرا شد.

سرهنگ حسینی افزود: ویژه‌ برنامه روز بسیج امسال طرحی نو و متفاوت بود که با خلاقیت بسیجیان یک نمایشنامه در پنج بخش اجرا شد.

وی بسیج را در امتداد عاشورا و برگرفته از نهضت سرخ حسینی دانست و اظهار داشت: به همین منظور نخستین بخش این نمایش به روایتی از عاشورا اختصاص‌ یافت.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه بخش دوم این نمایش برگرفته از انقلاب اسلامی است ادامه داد: بسیج هم‌جنس انقلاب و یار و یاور انقلاب است.

سرهنگ حسینی با اشاره به اجرای بخش سوم این نمایش برگرفته از دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس، دفاع جانانه بسیجیان این مرز و بوم از میهن اسلامی بود.

وی افزود: دوران دفاع مقدس نخستین آزمایش بزرگ بسیجیان پس از تولد این نهاد بود که بسیجیان از این آزمون سربلند بیرون آمدند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: قطعه چهارم این نمایش با موضوع بسیج سازندگی و بدین معنا است که پس از پایان جنگ بسیج به انتها نرسید و از آن دوران بسیج در تمامی عرصه‌ها حضور فعال دارد.

سرهنگ حسینی یادآور شد: قطعه آخر این نمایش مربوط به دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) و حرکت به سمت بیت ‌المقدس بود که با ایده و فکر بسیجیان و حضور بیش از یکصد هنرمند بسیجی به تصویر کشیده شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.