سردار بخشعلی کامرانی صالح دوشنبه شب در عیادت از حجت الاسلام کیهانی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ که اواخر هفته گذشته در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر مصدوم شده بود از اقدام شایسته و تلاش این طلبه مجاهد در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر تقدیر کرد.

وی اظهارداشت: یکی از افتخارهای پلیس حمایت همه جانبه از آمران به معروف و ناهیان از منکر است و در این زمینه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه مقابله با جنگ نرم دشمن کار بزرگ و دشواری است افزود: همه افراد جامعه باید برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند و با تاسی از فرامین رهبر معظم انقلاب به دنبال احیای این تکلیف الهی باشند.

سردار کامرانی صالح  از اقدام مجاهدانه این طلبه برای تحقق امر به معروف و نهی از منکر تشکر و تاکید کرد که پلیس در کنار آمران به معروف است و قاطعانه از آنان حمایت می کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کبودراهنگ نیز از عملکرد انتظامی استان و حضور به موقع در صحنه قدردانی کرد و گفت: نیروی انتظامی زحمات زیادی را در برقرای نظم و امنیت در جامعه متحمل می شود و در تمامی عرصه ها حضور جدی دارد که بسیاری از این تلاش ها دیده نمی شود.

حجت الاسلام ابوالحسن کیهانی فاضل افزود: شناسایی و دستگیری فرد ضارب در کمتر از نیم ساعت نشان از حمایت های بی دریغ پلیس از آمران به معروف و ناهیان منکر در همدان دارد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ پنج شنبه هفته گذشته در حین انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر مصدوم شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.