حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته همدان اظهار داشت: دشمنان نظام از برگزاری این چنین رویدادهای بزرگ و مهمی نگران هستند چرا که وحدت شیعیان را تحکیم می بخشد.

وی بیان کرد: دشمن با مشاهده پیاده روی بزرگ اربعین دیگر جرات دخالت در امور مسلمانان را نخواهد داشت و وحدت شیعیان حتی فراتر از کشورهای ایران و عراق را شاهد هستیم.

امام جمعه همدان اضافه کرد: حتی رسانه‌های غربی در مقابل این راهپیمایی باشکوه سکوت اختیار کرده اند چرا که از عواقب و پیام های آن در هراس هستند.

وی جنگ یمن را مانع مذاکره ایران و عربستان دانست و گفت: کشورمان اعلام آتش‌ بس، رسیدن کمک‌های بشردوستانه و برقراری گفت‌وگوی ملی در یمن را شرط خود می داند که منطبق به قوانین بین‌المللی و باعث حفظ استقلال این کشور است.

وی با اشاره به اینکه جنگ در یمن باید پایان یابد و کمک های پزشکی به یمن ارسال شود، گفت: یمن باید به مردمانش واگذار شود و هیچ کس حق دخالت در این کشور را ندارد.

حجت الاسلام شعبانی موثقی به دستگیر مدیر سایت آمدنیوز اشاره کرد و گفت: این فرد تحت حمایت دولت فرانسه بود اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هوشیاری موفق به دستگیری او شد.

وی افزود: این نیروی مخرب در آشوب‌های ایران موثر بود و سازمان اطلاعات سپاه در اقدامی مناسب او را دستگیر کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.