قدرت الله ولدی روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ملایر افزود: نیروی انتظامی به برکت خاستگاه معرفتی و معنوی متمایز کننده خود از سایر الگوهای رایج پلیس در جهان امروز، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های متمایز خود، در آینده‌ای نزدیک با این اقدام به عنوان الگویی از پلیس عالِم، توانا، باهوش، با تقوا، انسان‌ساز و در عین حال آماده‌تر از همیشه برای برخورد قاطع، سریع و موفق با هر نوع تهدید و ناهنجاری در محیط زندگی شهروندی قرار می‌گیرد.

وی با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا بیان کرد: نیروی انتظامی مقتدر علاوه بر ارتقای ضریب امنیت و آرامش عمومی در جامعه، اعتماد روز افزون مردم و مباهات آنان به پلیس امین در ایران اسلامی را تضمین می‌کند.

فرماندار ویژه ملایر مقابله با زمینه ها و عوامل تهدیدگر امنیت اجتماعی، مرزبانی با صلابت، رویارویی قاطعانه با اشرار و قاچاقچیان، مقابله با قاچاق کالا و ارز، ارتقای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موثر سازمانی در مدیریت آسیب‌های شهری، جاده‌ای و مرزی با بهره‌گیری از تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته و به‌روز را از جمله اقدامات موثر نیروی انتظامی برشمرد.

ولدی همچنین به حضور موثر پلیس در فضای مجازی و رصد و پایش لحظه‌ای و آنی و تاثیرگذاری روانی و اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: توسعه خدمات، آموزش و شبیه‌سازی‌های محاسباتی و درگیری و نبرد با پدیده‌های مخل امنیت و سلامت جامعه و شهروندان، به خوبی می‌تواند کارنامه الهام بخش و افتخار آمیز نیروی انتظامی را در معرض قضاوت همگان قرار دهد.

ولدی با اشاره به همزمانی هفته ناجا با ایام اربعین و خدمتگزاری نیروی انتظامی به زائران کربلای معلی گفت: هفته ناجا فرصت مغتنمی است تا اقدامات مقتدرانه و هوشمندانه نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت پایدار به آحاد مردم معرفی و از زحمات این جان برکفان تجلیل شود.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از تامین امنیت، تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت به عنوان مهمترین ارکان ثبات و سلامت نظام اجتماعی بر عهده نیروی انتظامی است افزود: همه باید پلیس را در تامین و برقراری این نظم و امنیت همراهی و کمک کنیم.

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ملایر در هفته ناجا

معاون استاندار همدان تولید و استقرار امنیت اجتماعی پایدار و ارتقای احساس امنیت نزد مردم را مرهون مجاهدت‌های هوشمندانه، مقتدرانه و مخلصانه کارکنان خدوم، شجاع و مسئولیت شناس نیروی انتظامی دانست.

ولدی تاکید کرد: حافظه تاریخی ملت ایران گواهی می دهد نیروی انتظامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و عبور از مقطع سازماندهی نوین خود، با هوشمندی و درک درست از الزام‌ها به نقطه‌ای از بالندگی و بهره‌مندی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های متنوع رسیده است.

وی ادامه داد: این توانمندی و بالندگی نوید بخش ظهور پلیس تراز انقلاب اسلامی در سپهر میهن اسلامی شده است.

فرماندار ویژه ملایر خاطرنشان کرد: خیز بلند نیروی انتظامی در راستای دسترسی به پلیس هوشمند که با سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و اقدامات مجاهدانه و متناسب با نیازمندی‌های سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و منابع انسانی کارآمد، متعهد و حرفه‌ای با سرعت و دقت مثال زدنی در حال انجام است.

در این آئین پس از رژه نیروهای نظامی و انتظامی، از کارکنان خدوم و چند تن از خانواده های معظم شهدای نیروی انتظامی این شهرستان تجلیل ش.

۷۵۲۸/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.