احسان قنبری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین در این هفته عملیات اجرایی ۹ طرح با اعتبار ۳۴ میلیارد ریال آغاز می شود.

وی اظهار داشت: طرح های افتتاحی در حوزه کشاورزی، بهداشت، برق، گاز، آموزش، توسعه خدمات شهری و روستایی، بنیاد مسکن، آبفای شهری، صنعت، رفاه و تامین اجتماعی، میراث فرهنگی، بهداشت و درمان است.

فرماندار بهار از کلنگ زنی کتابخانه در پارک شهرک فرهنگیان بهار در هفته دولت خبر داد و گفت: زمین این طرح توسط شهرداری بهار تامین و به صورت سرمایه گذاری خیری احداث می شود.

وی اظهار داشت: طبق سند راهبردی توسعه استان در برنامه سه ساله، در مجموع تعهد ایجاد اشتغال برای شهرستان بهار به صورت میانگین یک هزار و ۳۴۹ نفر به صورت سالیانه خواهد بود و در مجموع چهار هزار و ۴۹ اشتغال با سرمایه گذاری ۱۱ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال در شهرستان بهار تحقق می یابد.

قنبری ادامه داد: تعهد اشتغال امسال یک هزار و ۳۳۲ نفر است که تاکنون ۵۶۵ نفر معادل ۴۳ درصد، در سامانه رصد ثبت شده است.

وی اظهار داشت: طرح هایی که در سه سال آینده باید به اتمام برسد شامل طرح ساماندهی محور گردشگری بهار به لالجین، احداث ناحیه صنعتی شوریجات و ترشیجات شهر مهاجران، ساماندهی کامیون‌های شهر صالح آباد، تقاطع سه راهی شهید زارعی، تکمیل تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی بهاران، تکمیل مجتمع های آبرسانی روستایی آقبلاغ و حسین آباد شهرستان بهار است.

فرماندار بهار ادامه داد: همچنین در این مدت، شبکه فاضلاب شهرهای بهار، لالجین، صالح آباد و مهاجران، ایجاد و تکمیل امکانات زیربنایی شهرک های صنعتی، ایجاد و توسعه زیرساخت‌های گردشگری لالجین توسعه شهرک صنعتی لالجین، تکمیل شهرک گلخانه‌ای مهاجران، موزه سفال لالجین، تکمیل مجموعه ورزشی بانوان بهار، تکمیل سالن فوتبال بهار، تکمیل سکوی تماشاچیان لالجین نیز باید پایان یابد.

وی اعلام کرد: با عنایت به نامگذاری سال رونق تولید از سوی رهبر معظم انقلاب ارائه تسهیلات در قالب طرح بخشودگی جرائم به کارگاه های خوش حساب با مهلت زمانی ۱۲ شهریور ۹۸ امکان پذیر است.

همزمان با هفته دولت، ۷۰۵ طرح با اعتبار حدود ۱۱ هزار میلیارد ریال در این استان بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز و به دنبال بهره برداری از این طرح ها یک هزار و ۲۳۳ شغل در این استان ایجاد می شود.

۷۵۲۳/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.