نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: به تازگی همراه با دکتر خسرو سایوند، رئیس دانشگاه ملی ملایر با دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دیدار و درباره مباحث مربوط به دانشگاه ملایر و دیگر فضاهای علمی این شهرستان بحث و گفتگو کردیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با اشاره به طرح وزیر علوم در مورد دانشگاه ملایر مبنی بر تجمیع دانشگاه ها که از گذشته آغاز کرده بود، افزود: مقرر شد دانشگاه ملایر به پردیس دانشگاهی تبدیل شود و سطح این دانشگاه ارتقاء پیدا کند.
وی با طرح دیگر مسائل مربوط به فضای علمی شهرستان و برخی موارد در فضای دانشگاه ملایر، ارتقاء سطح دانشگاه غیرانتفاعی ایمان و اندیشه ملایر و جذب دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد را از دیگر درخواست ها عنوان کرد که وزیر علوم نیز در این زمینه دستور پیگیری داد.
آزادیخواه همچنین در بخش دیگری از سخنانش با ابرازتأسف از دپوی کاغذ توسط برخی انتشاراتی‌ها در انبارهای اطراف تهران، گفت: تعداد زیادی از انتشاراتی‌ها کاغذ تخصیص ‌یافته از سوی وزارت فرهنگ را در انبارهای اطراف تهران دپو کرده‌اند.
وی با بیان اینکه در ۷ تعرفه گمرکی در حوزه کاغذ متاسفانه رانت‌های فراوان و دلالان متعددی وجود دارد، اظهار کرد: این در حالیست که این رانت تنها به وزارت فرهنگ مربوط نبوده و بانک مرکزی که ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی برای واردات آن تخصیص می‌دهد و وزارت صنعت که مقوله تجارت را مدیریت می‌کند هم به علت سوءتدبیرهای انجام‌ داده مقصر هستند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.