استاندار همدان در سفر یکروزه خود به شهرستان تویسرکان ضمن بزرگداشت سالگرد شهادت 38 شهید تویسرکانی و برگزاری نخستین نمازجمعه بعد از انقلاب در شهرستان تویسرکان، در آئین بزرگداشت روز تویسرکان حضور یافت.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان، سیدسعید شاهرخی، استاندار همدان در ابتدای ورودش به تویسرکان در جمع اعضای اتاق بازرگانی شهرستان حاضر شد و به آنها وعده داد: به جد مشکلات اتاق بازرگانی این شهرستان را پیگیری کرده و تمام تلاش خود را برای پیشرفت و تسهیل در سرمایه گذاری و فعالیتهای اقتصادی به کار خواهیم گرفت.
شاهرخی در ادامه در آئین بزرگداشت روز تویسرکان از ظرفیت بالای این شهرستان در بخش نیروی انسانی سخن گفت و قول تحقق 1513 شغل را تا پایان سال 98 دارد.
او به طبیعت، آب و خاک منطقه منحصربفرد تویسرکان اشاره کرد و یادآور شد: تویسرکان بسیار خوش آب و هواتر از شمال شرجی و پرترافیک است و می تواند به عنوان سایت و منطقه گردشگری خوب تعریف شود.
استاندار همدان در ادامه به بازدید از چهارخطه شدن جاده کنگاور- تویسرکان پرداخت و از همانجا یک خبر غافلگیرکننده به تویسرکانی ها داد: سند توسعه شهرستان تویسرکان برای سه سال آینده تدوین و در این سند ردیف بودجه برای اشتغالزایی 1513 نفر از مردم تویسرکان تعریف شده است.
در ادامه استاندار از پروژه ها و کارگاه‌های تولیدی صنعتی تویسرکان همچون بیمارستان قائم(عج)، پزشک قانونی، حوزه علمیه، بیمارستان ولیعصر(عج) و شرکت فیلترسازی بازدید به عمل آورد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.