سعید دوست محمدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رویکرد جدید بوکس همدان باید براساس برنامه ریزی مدون و تاثیرپذیر باشد و مسئولیت کمیته ها را به افرادی واگذار می کنم که بهترین برنامه را ارایه دهند.
وی بیان کرد: عجله ای برای سپردن مسئولیت ها ندارم و تاکنون چند نشست تخصصی را پیرامون هدفگذاری مسیر رشد و اعتلای این رشته ورزشی برگزار کرده ایم.
دوست محمدی در پاسخ به حاشیه های متعدد بوکس همدان گفت: نمی خواهم به مسایل گذشته بپردازم چرا که برای پیشرفت و موفقیت بوکس باید حرکت روبه جلو داشت.
وی با تاکید بر لزوم حفظ و بهره مندی از تجربه پیشکسوتان بوکس گفت: نباید جایگاه پیشکسوتان را به فراموشی سپرد چرا که اعتبار و ارزش والایی دارند.
سرپرست هیات بوکس همدان تغییر در ترکیب این هیات را امری طبیعی دانست و گفت: به هر حال برای رشد و توسعه باید تغییرات را لحاظ کرد.
دوست محمدی خاطرنشان کرد: بوکس همدان سرشار از استعدادها و نخبه ها است و به طور قطع رویکرد ما توجه به رده های سنی مختلف به ویژه پایه است.
وی یادآور شد: امروزه بوکس همدان به فضای همدلی و اتحاد قهرمانان، مربیان، داوران و پیشکسوتان نیاز دارد و در چنین وضعیتی می توان بوکس را به جایگاه اصلی رساند.
هفته گذشته از سوی فدراسیون، سعید دوست محمدی با استعفای داود دوامی به عنوان سرپرست هیات بوکس همدان منصوب شد.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.