سرهنگ هادی قزوینه روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: بیشترین میزان کشفیات مواد مخدر مربوط به شهرستان های همدان، ملایر و رزن است.
وی اضافه کرد: 706 عملیات از ابتدای سال جاری تاکنون توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر انجام شده که 68 طرح از این تعداد برخورد با خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر بوده است.
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر همدان از شناسایی و دستگیری اعضای پنج باند فعال در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در 20 روز نخست امسال خبر داد.
سرهنگ قزوینه اظهار داشت: به طور میانگین ماهانه یک هزار عملیات توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان اجرا می شود که سال گذشته 11 هزار و 500 عملیات انجام شد.
وی گفت: رویکرد پلیس در سال جاری برخورد با تهیه و توزیع کنندگان، باندها و شبکه های قاچاق موادمخدر و روانگردان ها، تشدید مبارزه با خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر است.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان اضافه کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشراف اطلاعاتی قوی، رویکرد پیش دستانه را در دستور کار قرار داده تا ضربات مهلکی بر قاچاقچیان مواد مخدر وارد کند.
به گزارش ایرنا، 70 باند تهیه و توزیع موادمخدر سال گذشته در استان همدان منهدم و 10 هزار مصرف کننده، تهیه و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.
همچنین در این مدت حدود 6 تن و 300 کیلوگرم انواع موادمخدر در همدان کشف و ضبط شده و علاوه بر این 130 دستگاه خودرو و 38 موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان توقیف شد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.