مجتبی دانشگری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: بیشترین میزان امداد رسانی به مصدومان ترافیکی مربوط به 28 اسفند با 63 مصدوم سپس چهارم فروردین با 51 مصدوم است.
وی اضافه کرد: همچنین از 25 اسفند سال گذشته تا 16 فروردین امسال 2 هزار و 956 بیمار و مصدوم غیر ترافیکی از خدمات اورژانس بهره مند شدند.
مسئول امور عمومی مرکز فوریت های پزشکی همدان اظهار داشت: بیشترین امداد رسانی به مصدومان غیر ترافیکی مربوط به 28 اسفند با 225 مصدوم و 14 فروردین امسال با 192 مصدوم بوده است.
دانشگری ادامه داد: در این مدت زمان یک هزار و 773 ماموریت شهری برای نجات جان بیماران توسط مرکز فوریت های پزشکی صورت گرفته است.
وی بیان کرد: در عین حال 793 ماموریت برای امداد رسانی به حادثه دیدگان سوانح رانندگی در این استاننوروز امسال صورت گرفته است.
مسئول امور عمومی مرکز فوریت های پزشکی همدان افزود: 37 ماموریت بین مراکز برای انتقال مصدوم از یک مرکز درمانی به بیمارستان، در این مدت زمان توسط اورژانس انجام شده است.
دانشگری اضافه کرد: 10 چادر سلامت در ورودی های شهرها دایر شده و تاکنون 658 تن برای دریافت خدمات اولیه سلامت به این چادرها مراجعه کردند.
به گزارش ایرنا، در طرح نوروزی اورژانس 400 نیرو، 70 آمبولانس، یک بالگرد، یک اتوبوس آمبولانس در 53 پایگاه شهری و جاده ای هشت شهرستان به مردم و مسافران خدمات ارایه می دهند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.