وحید علی‌ ضمیر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه این نهال ها در راستای طرح‌ استقبال از بهارکاشته می شود، اظهار کرد: طرح استقبال از بهار به صورت کامل و جامع در دستور کار شهرداری همدان قرار دارد که امسال این طرح با هدف رفع نواقص گذشته و تقویت نقاط قوت پیگیری و اجرایی می شود.
وی با بیان اینکه طرح استقبال از بهار از 10 اسفند شروع شده و تا 14 فروردین ادامه دارد افزود: چهار میلیون بوته گل و نهال، درخت و درختچه در این ایام کاشته شده است.
معاون خدمات شهری شهردار همدان ادامه داد: نصب نمادهای نوروزی نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته و150 نماد نوروزی توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در نقاط مختلف شهر همدان جانمایی شده است.
وی ادامه داد: 13 ایستگاه بازیافت نیز در شهر همدان فعال است که طبق سال‌های گذشته آماده دریافت زباله‌ها و پسماند‌های خشک از شهروندان هستند و به ازای موارد بازیافتی اقلامی نظیر شوینده و کیسه زباله به شهروندان تحویل می‌دهند.
معاون خدمات شهری شهردار همدان با اشاره به اینکه کیسه زباله در روز 13 فروردین در خروجی‌های شهر توزیع می شود گفت: این طرح در راستای حفظ محیط زیست و پاکسازی منابع طبیعی انجام می شود.
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.