وهب مختاران روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: مرکز هتلداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای همدان دارای کلاس هایی برای برگزاری دوره های آموزشی، 11 سوئیت اقامتی، سونا، جکوزی، کافی شاپ و تالار پذیرایی است.
وی اضافه کرد: کار اجرایی و ساختمانی مرکز هتلداری به اتمام رسیده و هم اینک پیگیر تجهیز این مرکز هستیم هر چند تجهیز آن زمان بر و نیازمند منابع مالی زیادی است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای همدان با بیان اینکه این طرح به بخش خصوصی واگذار می شود بیان کرد: 2 نوبت در روزنامه های کثیرالانتشار به منظور تعیین بهره بردار مرکز هتلداری به مزایده گذاشته شد اما استقبال نشده است.
مختاران افزود: بالا بودن مبالغ تعیین شده توسط کارشناسان رسمی دادگستری عامل کاهش استقبال عنوان شده بنابراین مقرر شد قیمت کمتر و معقول تر شود.
وی اضافه کرد: در صورت مشخص شدن بهره بردار، هزینه بخشی از تجهیزات توسط وی و بخش دیگر نیز با پیگیری فنی و حرفه ای از منابع وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی تامین می شود.
به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی ساخت مرکز هتلداری از اوایل دهه 90 در زمینی به زیر بنای چهار هزار و 500 متر مربع در سه طبقه در شهر مریانج آغاز شد.
متقاضیان فراگیری هتلداری علاوه بر حضور در دوره های تئوری به صورت عملی با شیوه هتلداری در این مرکز آشنا می شوند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.