به گزارش ایرنا، کامران گردان روز شنبه در حاشیه افتتاح دوربین های ثبت تخلف پلیس راهور به ایرنا گفت: شورای شهر مستقل و فراجناحی بوده و یک مجموعه حزبی نیست.
وی بیان کرد: شورای شهر تفکرات حزبی را در انجام فعالیت ها و کارها دخالت نداده بلکه هدف خدمات رسانی با رویکرد جلب رضایت مردم بوده است.
رییس شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: احزاب و تشکل های سیاسی می توانند رای و نظر بدهند اما نظر آنها تاثیری در رای اعضای شورا ندارد.
گردان با تاکید بر اینکه بهتر است احزاب در این امور دخالت نکنند، اضافه کرد: بهتر است تصمیم گیری در اینگونه مسائل را به عهده اعضای شورای شهر بگذارند.
وی درباره آخرین وضعیت ابراهیم مولوی عضو کار گذاشته شده شورای شهر همدان، گفت: فردا (یکشنبه) نظر بنیاد شهید و امورایثارگران در زمینه مرخصی این فرد به رای گذاشته می شود.
رییس شورای اسلامی شهر همدان اضافه کرد: در صورت تایید اعضای شورای شهر و در ادامه کمیته انطباق، مولوی برای حضور مجدد در شورای شهر مانعی نخواهد داشت.
گردان ادامه داد: در صورت یکسان نبودن رای و نظر شورای شهر و کمیته انطباق، این مصوبه به هیات حل اختلاف برای نظر نهایی ارائه می شود.
وی گفت: پس از بررسی این موضوع در شورای شهر، تمامی مستندات و تاییدیه بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه مرخصی نامبرده در اختیار کمیته انطباق قرار می گیرد.
رییس شورای اسلامی شهر همدان افزود: نیازی به حضور ابراهیم مولوی در صحن شورای شهر هنگام رای گیری نیست؛ ضمن اینکه شورای شهر در صورت تایید هشت تن از اعضا می تواند رای گیری را غیرعلنی کند.
مولوی بیان کرد: اعضای شورای شهر می توانند در زمینه رای گیری با ورقه یا الکترونیک تصمیم گیری کنند هر چند بنده به عنوان یک عضو شورا، موافق رای گیری با ورقه و غیرعلنی هستم.
بر اساس تبصره ماده هفت قانون شوراها تا تعیین تکلیف نهایی، «جواد گیاه شناس» عضو علی البدل شورای شهر جایگزین ابراهیم مولوی شد.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.