محمد پورداود روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 43 میلیارد ریال اعتبار در مرحله سوم پرداخت سرانه غذایی مدارس شبانه روزی استان توزیع شد.
وی اظهار داشت: 16هزار و 109 دانش آموز در مناطق مختلف استان همدان در مدارس شبانه روزی تحصیل می کنند.
پورداود عنوان کرد: برخی از این دانش آموزان از خانواده های محروم هستند که با همکاری دستگاه های حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی بسته های حمایتی برای آن ها تهیه شده است.
وی تاکید کرد: هیچ مدرسه ای مجاز به دریافت کمک مالی از دانش آموزان کم بضاعت نیست و دانش آموزی نباید به خاطر شهریه از تحصیل محروم بمانند که در صورت مشاهده این مورد قابل پیگیری است.
مدیرکل آموزش و پرورش همدان با اشاره به اینکه 96 مدرسه شبانه روزی در استان وجود دارد گفت: این اعتبار بابت هزینه های مواد غذایی شامل صبحانه، نهار و شام تامین و به این مدارس پرداخت شد.
وی اضافه کرد: با برنامه ریزی انجام شده در سال تحصیلی جاری، تامین نیازهای دانش آموزان مدارس شبانه روزی بهتر از سال های گذشته در حال انجام است و مبالغ قابل توجه و کافی به حساب آموزشگاه ها واریز شده است.
پورداود ادامه داد: مدیران مدارس می توانند با مدیریت بهتر در استفاده از این اعتبارات، نیازهای غذایی دانش آموزان را برطرف کنند.
در سال تحصیلی 98-97 نزدیک به 287 هزار دانش آموز در مدارس استان همدان تحصیل می کنند.
9904/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.