به گزارش ایرنا، حمیدرضا حاجی بابایی شامگاه شنبه در همایش گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد جامع شهر اسدآباد با تاکید بر هوشیاری مردم برای مقابله و رویارویی با فتنه های بعدی اظهار داشت: برای مقابله با فتنه نیازمند افراد انقلابی منبری هستیم که در همه حال قادر به دفاع از انقلاب اسلامی باشند.
وی ادامه داد: منظور از منبری ها فقط جامعه روحانیت نیست، بلکه هرکسی که دوستدار انقلاب است باید در هر جای ایران که نفس می کشد به طور مستند و مستدل به دفاع از انقلاب برخیزد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بیشتر فتنه ها از یک ابهام، غبار و سوال شروع شده و اگر فتنه گران موفق شوند به طور حتم خسارت های بزرگ و تاریخی به جا می گذارند که آثارش قرن ها در جامعه می ماند.
حاجی بابایی افزود: کسانی که به دنبال بهم ریختن نظام پابرجا و ایستاده جمهوری اسلامی هستند، با طرح ابهام و سوال از هدف انقلاب و شهید شدن جوانان آغاز کرده و با تشویش اذهان عمومی توطئه می کنند.
وی با تشریح علت های بروز فتنه سال 88 اضافه کرد: دشمنان تحمل حضور 80 درصدی مردم در انتخابات رییس جمهوری را نداشته و با طرح ابهام و سوالهایی بی پایه و اساس قصد آشوب و برهم زدن نظم نظام را داشتند که با هوشیاری و بصیرت رهبر فرزانه انقلاب ملت به خوبی آگاه و راهنمایی شدند.
نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت با اشاره به مشارکت چشمگیر مردم در انتخابات سال 88 گفت: تمام سیستم تبلیغاتی دشمنان حیرت زده شده و این حضور گسترده را هرگز رسانه ای نکردند و همین واماندگی و درماندگی آمریکا و همدستانش جرقه های فتنه گری را روشن کرد.
حاجی بابایی دفاع از دین اسلام را وجه اشتراک شهدای کشور دانست و اظهار داشت: اگر برای موضوع های اقتصادی و قدرت می جنگیدیم هرگز کشته های ما شهید نامیده نمی شدند.
نماینده مردم همدان و فامنین تاکید کرد: امروز از دوران دفاع مقدس مهمتر و انقلاب اسلامی نیازمند جهاد و دفاع ویژه توسط نیروهای انقلابی است.
وی یادآوری کرد: باید گوشه به گوشه و خانه به خانه پر قدرت، با صلابت و سرافراشته برای نسل جدید روزنه های فتنه را توضیح داده و اهداف و آرمان های انقلاب را بازگو کنیم.
7527/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.