آیت الله سید علی حسینی آملی در سخنرانی پیش از خطبه آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان بیان کرد: نابخردان در صدد تضعیف مدار حرکت انقلاب و عده ای جاهل در داخل نیز دنبال تضعیف بنیه اعتقادی ملت هستند.
این استاد حوزه و دانشگاه افزود: مردم برای دفاع از اعتقادات خود در نهم دی سال 88 تو دهنی محکمی بر دهن دشمن زدند.
آیت الله حسینی آملی اضافه کرد: حماسه نهم دی به گونه ای بود که مغرضان و معاندان داخلی به مخفیگاه خود خزیدند و خارجی ها هم به ولایتمداری و شکست ناپذیری این ملت پی بردند.
استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: امام راحل پرچم این انقلاب را برافراشتند و خلف شایسته ایشان نیز این پرچم پُر افتخار را بر دوش دارند بنابراین از ملت ایران انتظار حمایت برای تداوم این مسیر است.
آیت الله حسینی آملی تصریح کرد: مردم در نهم دی بساط فتنه را برچیدند و اکنون 40 سالگی سال کمال انقلاب است و دشمنان بر این باورند با عبور از چهل سالگی دیگر نمی توان این ملت و کشور را شکست داد.
استاد حوزه و دانشگاه گفت: انقلاب اسلامی هزینه های زیادی برای جمع کردن فتنه 88 و مشکلات اقتصادی امسال پرداخت تا بساط بدخواهان انقلاب را جمع کند.
آیت الله حسینی آملی حضور مخفیانه رییس جمهوری آمریکا در کشور مسلمان عراق را نشانه قدرت اسلام دانست و اظهار داشت: جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله و سرلشگر سلیمانی ها افتخار ما هستند.
وی گفت: با توجه به اینکه در دوران اخیر شبهات زیاد و دینداری سخت می شود اولین گام حراست از خویشتن و پاسداری از حریم خود از چنگال بدخواهان است .
این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این سوال که وظیفه شیعیان در دوران معاصر و آخر زمان چیست افزود: شناخت خدا، ولایتمداری و پیرو دین بودن از جمله وظایف مسلمانان است.
آیت الله حسینی آملی اضافه کرد: در دوران آخر زمان بیشترین همت را باید برای تقویت بنیه اعتقادی به کار گرفت و اجازه نداد حضور خداوند در زندگی کمرنگ شود.
وی تاکید کرد: خط کش صراط مستقیم جامعه اصول دین و ولایت است و بنیان انقلاب اسلامی از آغاز شکل گیری مکتب الهی بوده است.
استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: برای مدیریت جامعه هر آنچه نیاز است در متن دین و روایات وجود دارد و باید بازار، محیط زندگی و کسب و درآمد انسان برگرفته از نور توحید باشد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.