به گزارش ایرنا، رئیس جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان روز دوشنبه در این دیدار اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به مقوله نشاط و امیدواری در بین آحاد جامعه تاکید فراوان داشته اند و از اینرو جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با شاخص های شادی و امیدآفرینی از امروز اجرا می شود.
علیرضا درویش نژاد اضافه کرد: بیست و پنجمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان رویدادی فراملی با مشارکت گروه های نمایشی خارجی و داخلی است و نیازمند پوشش رسانه ای و انعکاس گسترده در سراسر جهان دارد.
وی با تاکید بر انعکاس اخبار جشنواره به صورت بین المللی و برون مرزی از مسئولان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) خواست در این زمینه اعضای ستاد جشنواره را یاری دهد.
دبیر جشنواره بین المللی تئاترکودک و نوجوان نیز در این دیدار با اشاره به شرکت افزون بر 50 گروه نمایشی از داخل و خارج کشور در این رویداد فرهنگی، گفت: در این دوره 10نمایش خارجی به روی صحنه می رود.
مریم کاظمی با اشاره به شعار جشنواره امسال گفت: «کودک و حقوق اجتماعی و کودک و حقوق شهروندی » تنها یک شعار نیست و برای تحقق آن نه تنها استان همدان که هنرمندان سراسر کشور تلاش می کنند.
قائم مقام بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان نیز به ویژگی های منحصر بفرد جشنواره امسال اشاره کرد و افزود: امسال گشایش جشنواره با آیین شادپیمایی همراه است که در این جشن بزرگ و گسترده خانواده های همدانی با کودکانشان حضور دارند.
اردشیر صالح پور با بیان اینکه شادپیمایی به این وسعت و استقبال در کشور بی نظیر است، یادآوری کرد: 200 هنرمند از سراسر ایران در آیین شادپیمایی برای شادکردن هزاران کودک و خردسال همدانی حضور دارند و به اجرای برنامه های شاد می پردازند.
وی اظهار داشت: جشنواره تئاتر کودک از یک کار فرهنگی پا را فراتر گذاشته و به یک رخداد همه جانبه نگر تبدیل شده که تمام کودکان ایران از برکات آن بهره مند می شوند.
بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک به دبیری مریم کاظمی از 28 تا چهارم آذر در شهر تاریخی همدان برگزار می شود.
7527/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.