حسن لطفی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به چهار گزینه معرفی شده از سوی رئیس جمهوری برای تصدی پست وزارت افزود: در حال حاضر وزرای انتخابی درحال ارائه طرح های خود به کمیسیون های تخصصی، فراکسیون های مجلس و مجمع های استانی هستند.
وی اضافه کرد: از آنجایی که به عنوان عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس حضور داشته و از نزدیک با وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی در ارتباط هستم، شریعتمداری را با سابقه مدیریتی بالایی که در بخش های مختلف اقتصادی کشور دارد، گزینه مناسبی برای این وزارتخانه ارزیابی می کنم.
لطفی ادامه داد: گزینه پیشنهادی وزارت تعاون در حوزه‌های مختلف از تجربه خوبی برخوردار است و به نظر من شریعتمداری می‌تواند در این وزارتخانه موثر باشد؛ چراکه ارتباطات بالایی در دولت دارد و به خوبی می‌تواند از همه ظرفیت های خود برای اداره امور استفاده کند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه منابع انسانی محوری‌ترین و مهمترین مسئله کشور محسوب می شود، گفت: استفاده از نیروی انسانی در حوزه تخصصی یکی دیگر از دغدغه هایی است که جامعه امروز با آن روبرو است.
وی افزود: امروز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی احتیاج به ساماندهی امور دارد و با تجربه و پاک ‌دستی که از شریعتمداری سراغ دارم، فکر می‌کنم بتواند در این حوزه موفق عمل کند.
لطفی با اشاره به سابقه دیگر گزینه های تصدی وزارتخان ها، گفت: دکتر رضا رحمانی با توجه به سابقه فعالیت در وزارت صنعت، معدن و تجارت، فرد قابلی برای این حوزه است و هر چهار گزینه مدیرانی لایق و صاحب نظر هستند.
محمد اسلامی، فرهاد دژپسند، محمد شریعتمداری و رضا رحمانی به ترتیب گزینه‌های پیشنهادی وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی هستند که روز 6 آبان صلاحیت آنها بررسی می شود.
/20909896
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.