سید سعید شاهرخی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور آسان و روان سازی در تردد اتباع خارجی، جایگاه های سوخت ویژه ای در استان برای آنها پیش بینی شده است.
وی اضافه کرد: تدابیر صورت گرفته توسط ستاد اربعین و تعامل با شرکت ملی پخش فراوردهای نفتی موجب شده که مشکلی در زمینه تامین سوخت زائران وجود نداشته باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان درباره هزینه عوارضی همدان - ساوه نیز بیان کرد: پرداخت نکردن هزینه عوارضی توسط زائران اربعین حسینی نیازمند یک تصمیم ملی است؛ با این وجود مذاکراتی صورت گرفته است.
شاهرخی با بیان اینکه پیاده روی اربعین تجلی ارادت و وفاداری به سیدالشهدا(ع) است، گفت: یکی از برکات ارزشمند اربعین شکل گیری اتحاد و برادری برای خدمت به زائران امام حسین(ع) است.
وی بیان کرد: استان همدان به واسطه قرار گرفتن در مسیر زائران حسینی همه ساله میزبان شمار زیادی از شیفتگان به اهل بیت (ع) است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: 45 ایستگاه صلواتی در همدان برای میزبانی از زائران حسینی دایر و 12 موکب در کربلا توسط مردم این استان ایجاد شده است.
شاهرخی ادامه داد: تمامی تدابیر لازم برای استقبال شایسته از زائران و فراهم کردن مسیر ایمن برای عبور آنها در این استان اتخاذ شده است.
وی افزود: اربعین امسال دفتر نمایندگی کنسولگرای در همدان دایر و ویزای زائران در این استان در کمترین زمان ممکن صادر می شود.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.