به گزارش ایرنا، وهب مختاران روز چهارشنبه در جریان بازدید از فرایند ارائه خدمات به شهروندان در میز خدمت بیان کرد: راه اندازی میزخدمت با هدف تکریم ارباب رجوع، دسترسی سریع و به روز مردم به خدمات صورت گرفته است.
وی افزود: میز خدمت فنی و حرفه ای در طبقه همکف قرار گرفته و دارای چهار باجه با خدمات و مسئولیت کار مشخص است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای همدان اضافه کرد: افراد مستقر در باجه یک مسئول میز خدمت و میز ملاقات حضوری و باجه 2 کارشناس رسیدگی به شکایات هستند. همچنین در باجه سه کارشناس آزمون و باجه چهار کارشناس میز خدمت آموزشگاه های آزاد به مراجعه کنندگان خدمت رسانی می کنند.
مختاران ارایه اطلاعات مورد نیاز به مراجعان، هدایت آنان به واحدهای مربوطه در کمترین زمان، جلوگیری از اتلاف وقت و صرفه جویی در زمان، ثبت دقیق اطلاعات و درخواست های مردم را مزیت های راه اندازی میز خدمت برشمرد.
وی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ملاقات حضوری مسئولان و روسای ستادی به صورت هفتگی در واحد میز خدمت صورت می گیرد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای همدان ادامه داد: تمامی خدمات اداری مورد نیاز متقاضیان از این پس تنها با مراجعه به میز خدمت توسط کارشناسان اداره در حداقل زمان ممکن هدایت و راهنمایی، پیگیری و پاسخ داده می شود.
مختاران گفت: میز خدمت برای دستگاه‌های اجرایی موضوع جدید نیست بلکه تمامی فعالان در نهادهای دولتی پاسخگوی ارباب رجوع هستند.
وی افزود: در شرایط کنونی مدل خدمت ‌رسانی به مردم تغییر کرده به گونه ای که با راه اندازی میز خدمت دیگر وقت و زمان متقاضیان و ارباب رجوع تلف نمی شود.
96 دستگاه دولتی و عمومی باید میز خدمت دایر کنند که طبق بررسی های صورت گرفته 100 درصد آنها این بخشنامه را اجرایی کردند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.