به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز شنبه در نشست شورای اداری استان هرمزگان افزود: وضعیت منابع آبی هرمزگان با توجه به بازدیدی که از سدهای استان صورت گرفت، مناسب نیست.
وی بیان داشت: اگر مصرف آب مدیریت نشود به چالش سنگینی برمی خوردیم و تنش آبی را پیش رو خواهیم داشت.
استاندار هرمزگان اظهار کرد: دستگاه های اداری و نظامی هرمزگان باید برای مدیریت مصرف آب برنامه ریزی کنند تا با کمترین دغدغه، امسال را پشت سر بگذاریم.
همتی در بخش دیگری از سخنان خود به صادرات و واردات کالا از بنادر و گمرکات استان هرمزگان اشاره کرد و اظهار داشت: واردات کالای اساسی و تولیدی و هم چنین صادرات کالا جزو اولویت بنادر و گمرکات هرمزگان باشد.
وی اضافه کرد: صادرات کالا برای کشور بسیار مهم است و در این زمینه، 8 مجوز رسمی در بنادر استان هرمزگان صادر شده است.
استاندار هرمزگان ادامه داد: دشمن بدنبال این است بازارهای تولیدی و اقتصادی را از ما بگیرد که باید در حفظ و جلوگیری از دست دادن آن تلاش کنیم.
وی هم چنین به فعالیت میز خدمت اداری در دستگاه های اجرایی هرمزگان تا اول تیرماه امسال اشاره کرد و گفت: در جهت پاسخگویی و رفاه حال مردم و هم چنین خدمت رسانی مطلوب به آنان، گروهی از ناظران و بازرسان تشکیل شده تا از میزهای خدمت در ادارات بازرسی داشته باشند.

** درگیر جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن هستیم
استاندار هرمزگان در ادامه سخنانش گفت: درگیر جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن هستیم که برای خنثی کردن این توطئه باید همه دستگاه ها ورود کنند.
فریدون همتی افزود: رهبر فرزانه انقلاب اخیرا در نشست افطاری که با مسئولان ارشد کشور داشتند، بیان کردند که دشمن اتاق جنگ را از وزارت دفاع به وزارت خزانه تبدیل کرده است بنابراین از همه مدیران، نمایندگان مجلس و دستگاه های اداری انتظار می رود در این جنگ کمک کننده ما باشند.
وی بیان داشت: این جنگ واقعی از سوی آمریکا و هم پیمانانش است که بدنبال فروپاشی اقتصاد ایران و ضربه زدن به ارز کشور بوده و با این روند می خواهند مردم را به کف خیابان ها بکشانند.
استاندار هرمزگان اظهار کرد: در این جنگ اقتصادی که آمریکا برای ایران برپا کرده اند، همه باید لباس رزم بپوشند و به مقابله با این جنگ اقتصادی بپردازند تا مثل دوران دفاع مقدس پوزه دشمن را به خاک بمالیم و در این عرصه پیروز میدان شویم.
همتی با اشاره به این که همه باید آماده جنگ باشند، اظهار کرد: فرمانده جنگ باید استانداری باشد و دستگاه های دیگر نیز در کنار آن باشند تا تولید ملی لطمه نبیند و اقتصاد از بین نرود.
استاندار هرمزگان اضافه کرد: باید مدیران دستگاه های اجرایی شجاعت و ریسک پذیری داشته باشند و برای سرعت دادن به اقتصاد کشور، باید بخش خصوصی و مردم نیز بیش از گذشته وارد میدان شوند.
همتی ادامه داد: باید نقاط قوت و ضعف استان هرمزگان را در نشست های شورای اداری بیان کنیم تا یکپارچکی در اداره حکومتی ایجاد شود.
وی بیان داشت: مدیران حکومتی ملزم و مکلف هستند در کنار هم اهداف نظام را با همدلی و همیاری، پشتیبانی کرده و با تحمل سختی ها، دشمن را نا امید کنند.
7195/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.