به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، درمرحله پایانی نخستین دوره رقابت های مناظره دانشجویی اشتغال وکارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی کشور دربندرعباس، تیم فرهنگ هرمزگان نیز به مرحله دوم این دوره از مناظره دانشجویی دست یافت.
همچنین براساس رای هیات داوران تیم اصفهان مقام سوم این دوره از مسابقه را به دست آورد و لوح تقدیر تیم برتر اخلاق نیز به تیم استان مرکزی رسید.
در مراسم پایانی و تجلیل از این رقابت های دانشجویی که با حضور محمد حسین امید، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور برگزار شد، رئیس دانشگاه علمی کاربردی هرمزگان ارتقای مهارت های ذهنی، کلامی، استدلالی، ایجاد فضای نقد عالمانه در حوزه کسب و کار، گفتمان سازی مهارت ورزی، کارآفرینی و اشتغال را از اهداف مهم برگزاری این رقابت ها عنوان کرد.
موسی جاودان، گفتمان تدافعی را یکی از آسیب های اجتماعی برشمرد و افزود: اگر چنین رفتارهای ادامه پیدا کند آسیب های اجتماعی روز به روز بیشتر می شود.
وی خاطرنشان کرد: تلاش دانشگاه جامع علمی کاربردی بر الگوسازی گفتمان اجتماعی با حفظ احترام می باشد و به همین دلیل نیز در راستای کمک به بهبود آموزش و توسعه مهارت های اجتماعی و کلامی این دانشگاه اقدام به برگزاری نخستین مناظره دانشجویی اشتغال و کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی کشور در بندرعباس کرد.
نخستین دوره رقابت های مناظره دانشجویی اشتغال و کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی کشور با شرکت 22 تیم دانشجویی کشور از 13 تا 16 اسفند در هتل همای بندرعباس برگزار شد.
9887/ 6048
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.