علی رئوفی عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در سفر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان به هرمزگان معاونان توسعه روستایی (رضوی)، امور مجلس (امیری)، اداری و استخدامی (انصاری)،علمی و فناوری (ستاری)، رییس برنامه و بودجه (نوبخت) و رییس دفتر (واعظی) و وزیران ارشاد،ارتباطات و فناوری، ورزش، نیرو، نفت، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن ، تعاون و راه و شهرسازی نیز رییس جمهور را همراهی می کنند.
وی با بیان اینکه رییس جمهوری دو روز میهمان مردم هرمزگان است، بیان داشت: دکترحسن روحانی ساعت هشت و نیم صبح نخستن روز سفر خود در ورزشگاه تختی بندرعباس و در جمع مردم سخنرانی خواهد کرد.
رئوفی اضافه کرد: افتتاح طرحها به صورت ویدئو کنفرانسی، نشست با نخبگان و نشست شورای اداری از مهمترین برنامه های سفر رییس جمهوری به هرمزگان است.
رئوفی با اشاره به برنامه های وزیران همراه رئیس جمهوری در سفر به هرمزگان، گفت: وزیر نیرو به منظور بهره برداری از چهار طرح مهم آب و فاضلاب به میناب، وزیر جهاد کشاورزی برای بهره برداری از طرح پرورش ماهی در قفس به بندرلنگه، وزیر ارشاد به حاجی آباد، ارتباطات و فن آوری اطلاعات به بندرخمیر ، وزیر نفت به بندرعباس سفر می کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: برنامه های وزیران راه و شهرسازی، ورزش، تعاون و صنعت و معدن در این سفر هنوز مشخص نشده است.
کاروان تدبیر و امید به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان فردا چهارشنبه نهم اسفندماه میهمان مردم هرمزگان است.
در این سفر 30 طرح مهم از جمله فولاد صبا، مرحله جدید بندر شهید رجایی، پالایشگاه گاز گورزین قشم، طرح افزایش بنزین پالایشگاه نفت بندرعباس افتتاح می شود.
این دومین سفر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به استان هرمزگان در سال جاری است و رییس جمهوری روزهای نهم و دهم اردیبهشت ماه امسال به بندرعباس سفر کرد که طی آن مرحله اول پالایشگاه ستاره خلیج فارس، صبا فولاد خلیج فارس و چند طرح عمرانی دیگر به بهره برداری رسید.
7198/6048

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.