به گزارش ایرنا، مصطفی واحدی زاده روز شنبه در یک نشست خبری افزود: با همکاری شهرداری بندرعباس، در مرحله نخست این طرح، میدان پرچم در بوستان غدیر و چهارراه دانشگاه به عنوان 2 محل پرتردد، برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: توزیع اینترنت رایگان پیش از این در برخی مکان های خاص و سرپوشیده مانند فرودگاه ها اجرا شده اما بندرعباس نخستین شهر کشور است که در فضای باز شهری اینترنت رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد.
واحدی زاده یادآور شد: با برنامه ریزی های انجام شده، در 6ماه آینده تعداد ایستگاه های اینترنت رایگان شهری بندرعباس به 10ایستگاه افزایش می یابد و یک ایستگاه اینترنت رایگان نیز تا یک ماه آینده در امام زاده سید سلطان محمد (ع) رودان راه اندازی می شود.
به گفته مجری اینترنت رایگان شهری بندرعباس، در این طرح شهروندان می توانند هر روز در شعاع مشخصی از ایستگاه های یاد شده، با ثبت کد ملی و شماره تلفن همراه، 500مگابایت اینترنت وای فای رایگان پرسرعت دریافت کنند.

واحدی زاده هزینه سخت افزاری هر ایستگاه را یک میلیارد ریال اعلام کرد.
وی خاطرنشان کرد: تور مجازی بازدید از جاذبه های دیدنی شهر بندرعباس و دریافت اطلاعات شهری مورد نیاز و ضروری، از دیگر مزیت های ایستگاه های یاد شده است که بدون اینترنت و به صورت آفلاین در دسترس شهروندان قرار می گیرد.
2094 /6048
خبرنگار:هومن محمدکرمی ** انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.