به گزارش ایرنا' امروز کوچه و خیابان های رودان شاهد حضور گسترده ، پرشور و پر صلابت حافظان شجاع و غیور خلیج تا ابد فارس، در محکومیت ظلم و استبداد بود ، مردمانی که در روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، در صفوف به هم فشرده حماسه ، یکدل و یک صدا، آوای مرگ شیطان بزرگ ، آمریکا و اسرائیل جنایتکار و متجاوز را فریاد زدند.
مردم انقلابی و ولایتمدار در خروشی عظیم و خودجوش در اجتماع باشکوه راهپیمایی 13 آبان، با مشت های گره کرده'حق' بر دهان یاوه گویان 'باطل' کوبیدند و یکدل و یکپارچه فریاد حق خواهی و آوای مرگ بر آمریکا، استبداد، استثمار و استکبار سر دادند.
امروز روز اعلان خشم ، نفرت و انزجار واقعی ملت ایران علیه جنایات و سیاست‌های خصمانه شیطان بزرگ، آمریکا بود ، سرسپردگان و دلدادگان اسلام و انقلاب در این روز با در دست داشتن پرچم ایران، عکس شهدا و مشت هایی گره کرده بار دیگر به ندای بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران لبیک گفتند و هرچه فریاد داشتند ، بر سر آمریکای جنایتکار و خبیث کشیدند.
پاسداران اسلام و انقلاب در صفوف حماسه، متحد و یکپارچه با مشت های گره خورده و با طنین انداز کردن گلبانگ تکبیرهای بلند 'الله اکبر'، سیلی'اسلام' را بر صورت 'کفر و ظلم' نواختند.
زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو یکدل و یکپارچه به میدان آمدند و با اتحاد و همدلی و حضوری گسترده و خیره کننده بار دیگر نشان دادند که نقشه و توطئه های دشمن و نظام استکباری برای مقابله و رویارویی با ایران اسلامی محکوم به شکست است چرا که ملت آگاه و هوشیار ایران با سلاح ایمان و بصیرت به شیطنت ها و دسیسه های استکبار جهانی پاسخی کوبنده خواهد داد و آنان را در گرداب مهلک افکار، نقشه ها و توطئه های پلید و شیطانی شان ، گرفتار ، زمین گیر و نابود می کند.
امروز همه به صحنه آمدند، آمدند و با قاطعیت به جهانیان اعلام کردند که انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاک ترین نظام و انقلاب دنیاست و مردم تا آخرین نفس و قطره خون خود از مرزهای فیزیکی و مرزهای ایمان و عقیده، پاسداری و صیانت می کنند.
دانش آموزان رودانی نیز با در دست داشتن عکس شهدای دانش آموز به جهانیان و دشمنان ایران اسلامی اعلام کردند که دانش آموزان و جوانان غیور ایرانی با تأسی به قرآن ، مکتب اسلام، ولایت و اهل بیت (ع) در راه پاسداری و صیانت از مرزهای ایمان و عقیده و اعتلای همه جانبه کشور تا پای جان ایستاده اند و هیچ قدرتی را یارای مقابله و رویارویی با این نیروی عظیم و خلل ناپذیر نیست.
راهپیمایی 13 آبان در رودان از مقابل آموزش و پرورش آغاز و راهپیمایان در اجتماع باشکوه در مقابل مسجد جامع، مفاد قطعنامه سراسری راهپیمایی یوم الله 13 آبان 96 را با گلبانگ تکبیر، مورد تایید قرار دادند.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس، مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196 / 6048
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.