«سجام سامانه ای است که امکان رصد مناطق نیازمند به مبلغ ، پوشش کامل تبلیغی آنها و جلوگیری از اتلاف ظرفیت ها با اعزام تکراری به یک منطقه، امکان بسیج شبکه تبلیغی برای طرح موضوع های ضروری در حوزه تبلیغ معارف اسلام، هماهنگی برای جهت دهی افکار عمومی با توجه به نیاز فضای سیاسی و اجتماعی جامعه و استفاده بهینه از ظرفیت تبلیغی موجود را به سازمان تبلیغات اسلامی می دهد.»
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد روز سه شنبه در تشریح فعالیت های این اداره کل در جمع خبرنگاران افزود: با راه اندازی دفتر کانون مداحان در بندرعباس و سایر شهرستان های استان، تاکنون تعداد یکهزار و 950 مداح و ذاکر اهل بیت(ع) در هرمزگان شناسایی و ساماندهی شده اند.
وی بیان داشت: با هدف ساماندهی و هدایت هیئت های مذهبی، در مرکز استان و سایر شهرستان ها، شورای هیئت های مذهبی راه اندازی شده و هم اکنون تعداد یکهزار و 350 هیئت مذهبی از اداره کل تبلیغات اسلامی مجوز فعالیت دریافت کردند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: دارالقران اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان هم اکنون نسبت به تربیت چهار هزار و 500 مربی روخوانی قرآن کریم و 400 حافظ قرآن اقدام کرده است.
وی گفت: همچنین با هدف رشد و توسعه نهضت قرآن آموزی در سطح روستاها تاکنون برای250 خانه قرآن روستایی مجوز فعالیت صادر شده است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهارکرد: این اداره کل وظیفه سیاست گذاری، هدایت و حمایت از هیئت ها و مراسم های مذهبی و آسیب شناسی را برعهده دارد.
سه سایت تبیان هرمزگان، سایت خبری (ido) و سایت بانوان فرهیخته با مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان در فضای مجازی فعالیت دارند.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.