به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس افزود: ترامپ یاوه سرایی هایی می کند که آمریکا را با سخنانش می شناساند ولی این ها برای ما تازگی ندارد.
وی ادامه داد: رئیس جمهوری در نطق سازمان ملل خود به خوبی پاسخ یاوه سرایی های ترامپ را داد و مقابله کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن برای تصرف پایگاه اسلام ناب محدی حمله کرده بود و ملت ایران با روحیه ای برخاسته از قیام امام حسین (ع) به دفاع جانانه پرداخت.
امام جمعه موقت بندرعباس به رژه نیروهای مسلح در بندرعباس پرداخت و گفت: اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به اندازه ای است که دشمنان جرات حمله ندارند، همانگونه که در طول سال های گذشته جرات آغاز جنگ برضد این ملت را نداشته اند.
حسینی پور به موضوع بازگشایی مدارس اشاره کرد و ابراز داشت: دانش آموزان مسئولان فردای جامعه اند که باید درست و بر مبنای اصول اسلامی تربیت شوند.
وی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش با 13 میلیون دانش آموز، 970 هزار معلم و 105 هزار مدرسه و مرکز آموزشی جایگاه نور است.
مردم بندرعباس در پایان نماز جمعه برای محکومیت سخنان ترامپ در سازمان ملل به راهپیمایی پرداخته و با مشت های گره کرده شعار های مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، ترامپ ترامپ مرگت باد مرگت باد، ترامپ بی لیاقت مرگت باد مرگت باد، هیهات من الذله و مسلمان میانمار حمایتت می کنیم سر دادند.
3219/7408
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.