به گزارش ایرنا، الهام محمدی دوشنبه در نشست کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر زنان و خانواده هرمزگان افزود: آسیب شناسی و اولویت بندی معروف ها و منکرها در کمسیون یاد شده انجام و سیاستگذاری و تدوین برنامه های امر به معروف و نهی از منکر حوزه زنان و خانواده استان در این کمسیون به بحث گذاشته می شود.
وی اظهارامیدواری کرد: اعضای کمیسیون با حضور فعالانه خود و با یک نگاه فرابخشی و با تجمیع ظرفیت های سازمانی خود طرح و برنامه تاثیرگذاری داشته باشد.
مسئول امور زنان و خانواده ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان اظهارکرد: سلامت خانواده در تمامی ابعاد به عنوان یکی از معروف ها مورد تاکید حوزه زنان است که با شناسایی دقیق نیازها، ابزارهای آموزشی، تبلیغی و رسانه ای و مخاطب شناسی صحیح می تواند ثمربخش باشد.
محمدی با تاکید بر ظرفیت ‌های قانون امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: تلاش داریم از ظرفیت این قانون با رویکرد زنان و خانواده، در راستای تحکیم و تعالی بنیان خانواده استفاده ‌کنیم.
کمسیون امر به معروف و نهی از منکر زنان و خانواده ستاد هرمزگان با هدف تبادل نظر در خصوص تدوین سیاست ها و برنامه های امر به معروف در حوزه زنان و خانواده، برگزار شد.
دفتر امور زنان و خانواده ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان با هدف ارتقا دانش و مهارت نهاد خانواده در اجرای امر به معروف و نهی از منکر ، استفاده از ظرفیت انجمن ها و کانون های فرهنگی و اجتماعی زنان به منظور توسعه، مشارکت و همکاری در زمینه امر به معروف ، جلب مشارکت و همکاری زنان فرهیخته و نخبه استان به منظور گفتمان سازی امر به معروف ونهی از منکر در خانواده از سال 94 فعالیت خود را آغاز کرده است.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.