رییس اداره تبلیغات قشم روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تاکنون امامزاده سید مظفر(ع) به همراه ۱۵ مسجد پر تردد قشم ضد عفونی شده است.

حجت الاسلام احمد غلامی افزود: در مرحله بعدی  تعداد بیشتری از مساجد زیر پوشش قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: از نمازگزاران درخواست می‌شود نکات بهداشتی را به خوبی رعایت کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی قشم تصریح کرد: نمازگزاران دار خانه وضو بگیرند و وسایل شخصی خود مانند سجاده، مهر و غیر آن را همراه داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه حضور در مسجد واجب نیست، افرادی که کسالت دارند از حضور در مسجدها خودداری کنند.

غلامی خاطرنشان کرد: مردم در مسجدها از روبوسی و دست دادن خودداری کنند.

تاکنون ۸۵ مورد مشکوک به کرونا در استان هرمزگان شناسایی شده است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور تا دهم اسفندماه ۵۹۳ نفر هستند که ۱۲۳ نفر ترخیص شده و بهبود یافته و ۴۳ نفر فوت کرده‌اند؛ از این تعداد در بازه زمانی نهم تا دهم اسفند ۲۰۵ مورد جدید ابتلای قطعی به بیماری کووید ۱۹ داشتیم که ۵۲ نفر در تهران، ۲۱ نفر در قم، ۱۷ نفر در گیلان، ۲۲ نفر در گلستان،  ۱۲ نفر در اصفهان، ۱۸ نفر در مرکزی (اراک و ساوه)، ۱۲ نفر در مازندران، یک نفر در خراسان جنوبی (اولین مورد تشخیصی)، یک نفر در ایلام (اولین مورد تشخیصی)، ۸ نفر در فارس، ۶ مورد در آذربایجان شرقی، ۳ نفر در اردبیل، ۸ نفر در البرز، ۴ نفر در سمنان، ۵ نفر در کردستان، ۶ نفر در قزوین، ۴ نفر در خوزستان، یک نفر در سیستان و بلوچستان و ۴ مورد در یزد هستند و از این جمع، ۹ نفر فوت کرده‌اند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.