مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی روز شنبه درجمع خبرنگاران ایرنا مرکز هرمزگان  گفت: هدف و سیاست راهبردی  خبرگزاری جمهوری اسلامی تاثیرگذاری در سطح ایران و جهان است که  انتظار می رود با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، این راهبرد تا  سال  ۱۴۰۰ به ظرفیت حداکثری خود برسد.

 وی افزود: یکی از مزیت‌های ایرنا حضور درسطح استان‌ها، شهرستان‌ها و نقاط مختلف کشور وحتی جهان است و در این زمینه از ظرفیت ویژه و منحصر به فردی برخوردار است.

سیدضیا هاشمی بیان داشت: همان طور که در دانشگاه و مدرسه معلم نقش اصلی را برعهده دارد؛ درفضای عمومی رسانه‌ای نیز رکن اصلی خبرنگار است که به عنوان نیروی خط مقدم با واقعیت مواجه  است.

هاشمی تصریح کرد: هرچه همکاران رسانه‌ای با نگاه نافدتر و رویکرد حرفه‌ای‌تر به فعالیت خبری و گزارشی بپردارند، قدرت خبرگزاری نیز بیشتر می‌شود بنابراین از خبرنگاران خواستاریم روز به روز توانمندی خود را در این زمینه افزایش دهند.

این مقام رسانه‌ای با تاکید براینکه ایرنا یک خانواده بزرگ با ۵۵ دفتر فعال درسطح استان‌ها و شهرهای بزرگ است، گفت: نیروی‌های شاغل دراین سازمان شاید از یک مجموعه‌ی دانشگاهی کمتر باشد اما میزان قدرت واثرگذاری رسانه‌ای آن به مراتب از سایر رسانه‌ها بسیار بالاتر است.

وی گفت: هدف مدیریت  ایرنا، گسترش فیزیکی و ساختاری سازمان نیست و  به سمت اثرگذاری و چابک کردن این رسانه با استفاده از فناوری های نوین است.

هاشمی یادآورشد:  آموزش نیروها، حرکت به سمت الگوهای جدید رسانه‌ای افزایش حضور در فضای مجازی بخشی از راهکارهای تقویت ایرناست که در سطوح مختلف پیگیری می شود.

وی هرمزگان را استانی مهم و راهبردی در معادلات ملی و بین المللی معرفی و از تلاش های مدیریت و کارکنان خبرگزاری ایرنا در این استان تقدیر کرد.

در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های مرکز ، خبرنگاران ایرنای هرمزگان نیز دغدغه ها و مشکلات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.